کسب عنوان سوم نماینده‌خوزستان در لیگ برتر فوتسال بانوان

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری از کسب عنوان سومی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور خبر داد.منیژه زیبا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به نامه نگاری تیم خراسان رضوی در خصوص عدم برگزاری دیدار رده بندی و از آنجایی که ما تمری را تعطیل […]

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری از کسب عنوان سومی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور خبر داد.منیژه زیبا روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به نامه نگاری تیم خراسان رضوی در خصوص عدم برگزاری دیدار رده بندی و از آنجایی که ما تمری را تعطیل کردیم احتمال برگزاری دیدار رده بندی وجود ندارد و هر ۲ تیم به صورت مشترک عنوان سوم لیگ را کسب می کنند.

وی با بیان اینکه ملی حفاری استحقاق قهرمانی در این رقابت ها را داشت گفت: ما در مرحله مقدماتی با اقتدار به مقام اول دست یافتیم اما بیماری کرونا و وقفه طولانی مدت موجب شد تا از رسیدن به جام باز بمانیم.سرپرست تیم فوتسال ملی حفاری عنوان کرد: تیم ما برای قهرمانی در مسابقات بسته شده بود و بازیکنان انگیزه بسیاری برای این موضوع داشتند. تمرین تیم ما برخلاف بسیاری از تیم ها تعطیل بود و تنها هشت روز فرصت تمرین برای حضور در بازی نیمه نهایی داشتیم.

وی افزود: دیگر تیم های حاضر در نیمه نهایی یکی، ۲ ماه مشغول تمرین بودند اما وضعیت خوزستان به گونه ای نبود که بتوانیم تمرین را دنبال کنیم. در کل از عملکرد تمام بازیکنان راضی هستیم و تلاش می کنیم در فصل آینده عنوان قهرمانی لیگ را تصاحب کنیم.به گزارش ایرنا تیم فوتبال بانوان ملی حفاری در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل سایپا تن به شکست داد و نتواست به دیدار نهایی صعود کند. دیدار نهایی مسابقات بین تیم های مس رفسنجان و سایپا برگزار خواهد شد.