هلال احمر 4 هزار بسته آموزشی و بهداشتی میان دانش آموزان بی بضاعت خوزستان توزیع می کند

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طرح ارمغان مهر همزمان با بازگشایی مدارس تا 25 مهرماه در سراسر استان اجرا می شود. دکتر کاوه جاسب اظهار کرد: این طرح در 24 شعبه جمعیت هلال احمر خوزستان و با هدف حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت جامعه اجرا می شود. وی افزود: 4 […]

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طرح ارمغان مهر همزمان با بازگشایی مدارس تا 25 مهرماه در سراسر استان اجرا می شود. دکتر کاوه جاسب اظهار کرد: این طرح در 24 شعبه جمعیت هلال احمر خوزستان و با هدف حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت جامعه اجرا می شود. وی افزود: 4 هزار بسته آموزشی و بهداشتی هم در قالب طرح ارمغان مهر میان دانش آموزان مناطق محروم و کم بضاعت استان توزیع می شود.

photo_2016-09-24_14-32-51

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: ویزیت رایگان دانش آموزان و ارائه خدمات بهداشتی به این دانش آموزان در این طرح پیش بینی شده است. جاسب ادامه داد: این طرح از طرح های موفق هلال احمر است که همه ساله با همت خیرین و داوطلبان در آستانه سال تحصیلی جدید در سطح مدارس در سراسر کشور اجرا می شود. وی عنوان کرد: این طرح در سال جاری به شکل های مختلف از قبیل تهیه بسته های لوازم التحریر و توزیع در مناطق و روستاهای محروم اجرا می شود و امیدواریم در سال جاری با حمایت خیرین و داوطلبان خانواده های بیشتری را نسبت به سال های گذشته تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: اجرای طرح ارمغان مهر پس از نیازسنجی خانواده های نیازمند مناطق محروم و با مشارکت خیران در تا 25 مهرماه ادامه خواهد داشت. جاسب بیان کرد: حمایت از سلامت دانش آموزان، فرهنگ سازی برای توجه بیشتر به بهداشت مدارس مناطق محروم و ترغیب داوطلبان و خیران برای کمک رسانی مستمر به مدارس از هدف های اجرای طرح ارمغان مهر است.