بزرگداشت روز جهانی معلولین در ملاثانی

به مناسبت روز جهانی معلولین ویژه برنامه مرکز توانبخشی رویش برگزار شد.مرکز آموزشی توانبخشی رویش ملاثانی به مناسبت روز جهانی معلولین، ویژه برنامه ای با شرکت توان خواهان و خانواده هایشان برگزار کرد. این برنامه ابتدا با قرائت آیاتی از کلام ا… مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.سپس مینا کرمی مدیر مرکز رویش […]

به مناسبت روز جهانی معلولین ویژه برنامه مرکز توانبخشی رویش برگزار شد.مرکز آموزشی توانبخشی رویش ملاثانی به مناسبت روز جهانی معلولین، ویژه برنامه ای با شرکت توان خواهان و خانواده هایشان برگزار کرد.

این برنامه ابتدا با قرائت آیاتی از کلام ا… مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.سپس مینا کرمی مدیر مرکز رویش ملاثانی ضمن خیرمقدم به میهمانان، در سخنانی به معرفی این مرکز و ارائه گزارشی از عملکرد آن پرداخت.
وی برنامه تحلیل رفتار کاربردی (ABA) ، گفتار درمانی، کار درمانی، هنر درمانی، بازی درمانی و موسیقی درمانی، را از جمله خدماتی برشمرد که یک توانخواه اوتیسم در این مرکز دریافت می کند.

در ادامه دکتر لفته منصوری استاد دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت. وی با تاکید بر فضیلت خدمت به معمولان، آن را نوعی از جهاد دانست که در جامعه کمتر شناخته شده است. وی با اشاره به خدمات مرکز اوتیسم رویش، گفت: خدمات این مرکز مبتنی بر استانداردهای تعریف شده و برگرفته از متون علمی است و این ارزش کار را چندبرابر می کند.

بخش پایانی برنامه اهدای جوایز بود که از طرف مدیریت مرکز به توان خواهان، مربیان، رییس و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان باوی اهدا گردید. همچنین خانم سلامی رییس اداره بهزیستی شهرستان باوی با اهدای لوح سپاس از فعالیت های خانم کرمی مدیر مرکز اوتیسم رویش تقدیر کرد.

نویسنده : فاطمه الهائی