رومئوی جاده ی اهواز – قم

دکتر فاضل خمیسی : اهواز را خاک گرفته، بخش اورژانس بیمارستان‌ها مملو از بیماران حاد تنفسی شده ، اغلب چاله ها که قرار بود تا قبل از بارندگی ترمیم شوند به حال خود رها شده اند، رتبه ی قبولی کنکور و آموزشی استان به انتهای جدول سقوط کرده، کمتر خانواده ای دزد زده نیست!! برای […]

دکتر فاضل خمیسی : اهواز را خاک گرفته، بخش اورژانس بیمارستان‌ها مملو از بیماران حاد تنفسی شده ، اغلب چاله ها که قرار بود تا قبل از بارندگی ترمیم شوند به حال خود رها شده اند، رتبه ی قبولی کنکور و آموزشی استان به انتهای جدول سقوط کرده، کمتر خانواده ای دزد زده نیست!!

برای هوایی یا درمانی و یا تحصیلی اگر کسی دستش به دهانش میرسد راهی سایر استان ها میشود، اگر کسی هم مانده سرناچاری است، به برکت انواع بیماری‌ها شاید بیشترین آمار داروخانه ها نسبت به جمعیت در همین اهواز خودمان است و بخش اشتغال زایی در حوزه ی داروخانه پُر رونق است و بخاطر این «مثبت وارانه» کسی زیاد معطل آمپول و قرص و شربت نمی ماند!

اما قصد این نوشتار پرداختن به دردهای عیان نیست که هر کس میتواند«سوگ ها» در این خصوص بسراید. امروز در خبرها آمده بود که اتومبیل تحویلی و مربوط به بیت المال رئیس قبلی این شهر عذاب دیده که ساکن استان قم بوده در دو سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ بار جریمه شده که اغلب آنها در جاده ی اهواز- قم اتفاق افتاده و علیرغم این تخلفات جاده ای ، اتومبیل شاسی که در اختیار ایشان بوده نیز در اراک واژگون و مبلغ ۴ میلیارد ریال بر هزینه های شهرداری اهواز تحمیل گشته است… با یک حساب سرانگشتی و نادیده گرفتن هزینه هایی که این عضو شورا بر مردم تحمیل کرده ،اگر ایشان فقط در این دوسال ۱۰۰ بار به قم و خانواده سر زده و هر بار رفت و برگشت فقط ۳ روز طول کشیده ، این برادر مؤمن تقریبا نیمی از زمان الزام به حضور در محل کار را غیبت داشته ، هر چند ممکن است در این ترددها برای خود ماموریت صادر کرده است و الله اعلم!

شورای شهری که رئیس اش اینچنین و دوتا از اعضای ثابتش در نیمه ی راه ، به خیال سودای مجلس ، آن رای نیمه جان مردم را بی خیال میشوند و گفته میشود سند هزینه های شهرداریش میلیاردست، طبعاً هم حال و روزش نباید از «اهواز» بهتر باشد.
چاره ای نیست.. شاید روزی هم همین گفتن ها حسرت شوند ، اما ای کاش رومئوهای جاده و مجلس که الان یکه تاز میدان شده اند می دانستند روز جزایی هم هست …