گرامیداشت روز جهانی بستنی در ملاثانی

همزمان با ۲۶ تیرماه روز جهانی بستنی جمعی از فعالان میراث فرهنگی و حوزه گردشگری با حضور در مضیف بومگردی حاتم ملاثانی این مناسبت را گرامی داشتند. در همین خصوص حاج حاتم حمیدی نژاد فعال حوزه گردشگری شهر ملاثانی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار عصرما اظهار کرد : در ٢۶ تیرماه ١۴٠٢ که مصادف با […]

همزمان با ۲۶ تیرماه روز جهانی بستنی جمعی از فعالان میراث فرهنگی و حوزه گردشگری با حضور در مضیف بومگردی حاتم ملاثانی این مناسبت را گرامی داشتند.

در همین خصوص حاج حاتم حمیدی نژاد فعال حوزه گردشگری شهر ملاثانی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار عصرما اظهار کرد : در ٢۶ تیرماه ١۴٠٢ که مصادف با روز جهانی بستنی سنتی است مراسمی در مضیف بومگردی حاتم ملاثانی برگزار شد.بنده بعنوان میزبان نخستین رویداد روز جهانی بستنی ها ، از مسئولان کشوری ، استان خوزستان و شهرستان باوی و همچنین قاطبه فعالان حوزه گردشگری انتظار ثبت این روز در تقویم فرهنگی استان بنام ملاثانی و تداوم برگزاری نکوداشت روز جهانی بستنی در شهر ملاثانی را دارم و الحمدالله با تلاش برادر بزرگوار جناب آقای گهستونی فعال فرهنگی و همچنین حاج عبدالرضا حمیدی مدیر میراث فرهنگی و گردشگری باوی اقدامات خوبی در حال انجام است.

همچنین در این مراسم مجتبی گهستونی پیشنهاد دهنده برگزاری روز جهانی بستنی در ابتدا به پیشینه بستنی از ایران باستان تاکنون پرداخت و به اهمیت برگزاری رویدادهای خلاقانه در ملاثانی تاکید کرد.

لازم به یادآوری است ، در شب برگزاری آئین روز جهانی بستنی، فعالان تنی چند از فعالان حوزه‌ اجتماعی، فرهنگی، هنری خوزستان و اهالی رسانه حضور داشتند.