اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین زلقی ” گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و رضایتمندی شهروندان پس از هماهنگی با مرجع قضائی توسط ماموران انتظامی این فرماندهی به اجرا درآمد. وی […]

فرمانده انتظامی اهواز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین زلقی ” گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و رضایتمندی شهروندان پس از هماهنگی با مرجع قضائی توسط ماموران انتظامی این فرماندهی به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف، همچنین ۶ معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد داده شدند و تعداد ۳ باب منزل حسب خواست قضائی مهروموم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان خواست هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.