افتخاری دیگر برای استان : عین دو اهواز ، کانون کرونا در کشور می شود!

با گذشت بیش از دو ماه از شروع انتشار کرونا در کشور و استان خوزستان ، عین دو به کانون این بیماری تبدیل می شود. طبق آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت استان در هفته ی اخیر شیب بیماری در استان و اهواز در حال اوج گرفتن است. در این میان […]

با گذشت بیش از دو ماه از شروع انتشار کرونا در کشور و استان خوزستان ، عین دو به کانون این بیماری تبدیل می شود. طبق آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت استان در هفته ی اخیر شیب بیماری در استان و اهواز در حال اوج گرفتن است. در این میان مردم عین دو که از سوی برخی مدیران پر مدعا در بحران اخیر فراموش شده اند ، به تنهایی در حال مقابله با این بیماری هستند .

ر این قطعه ی فراموش شده از اهواز ، تقریباً ۵۰ درصد از مردم آن به این بیماری مبتلا شده اند که اگر یک آزمایشگاه اختصاصی در این منطقه بود شاید بیش از درصد گفته شده هم بیماری انتشار پیدا کرده است . مردم عین دو که فقط در انتخابات از آنها یاد می شود حالا مظلومانه در حال تلف شدن و جالب تر از آن علاوه بر بحران بیماری کرونا ، با بحران قطعی آب، طغیان فاضلاب، فقر، بیکاری ، کمبود وسایل بهداشتی و… روبرو هستند. بدون تردید در هفته های اخیر نباید زحمات موسسات مردمی، پایگاه بسیج و حوزه علمیه منطقه را نمی توان نادیده گرفت اما همت این عزیزان با همراهی مسئولان و مدیران استان نتیجه خواهد داد. امیدواریم چشم بسته ی مسئولان تا دیر نشده به سوی این منطقه باز شود. تا این منطقه کانون کرونا در کشور نشود.