از مدیران پروازی به نمایندگان پروازی!

از مدیران پروازی به نمایندگان پروازی! / چه بر سر شعار زیبای پایان حضور مدیران پروازی آمد!؟. پدیده ی مدیران پروازی که پس از آتش سوزی پتروشیمی بوعلی بیش از هر زمان دیگر توجه همگان را به خود جلب کرد؛ مدت هاست سوژه ی تبلیغات نمایندگان، استانداران، وزرا و حتی مقامات عالی کشوری شده است. […]

از مدیران پروازی به نمایندگان پروازی! / چه بر سر شعار زیبای پایان حضور مدیران پروازی آمد!؟. پدیده ی مدیران پروازی که پس از آتش سوزی پتروشیمی بوعلی بیش از هر زمان دیگر توجه همگان را به خود جلب کرد؛ مدت هاست سوژه ی تبلیغات نمایندگان، استانداران، وزرا و حتی مقامات عالی کشوری شده است.

 در تابستان سال جاری ۱۶ نماینده خوزستان در مجلس شورای اسلامی بر پایان حضور پروازی ها در خوزستان تاکید کرده بودند. علاوه بر آن رئیس جمهور و هیات دولت، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاندار بر پایان حضور پروازی ها در مدیریت ارشد شرکت ها و سازمان های استان تاکید کرده اند.یک خبرگزاری در گزارشی فاش کرده است نه تنها مدیران ارشد صنایع، بلکه به گوش می رسد علاوه بر شهردارها پدیده ی پروازی بودن به نمایندگان خوزستان نیز سرایت کرده است. ….. حال که همه راه های لازم برای برخورد با این پدیده ی “منزجر کننده” رفته شده و از صدر مسئولین نظام تا ذیل بر آن تاکید دارند؛ وظیفه ی نمایندگان مجلس و رسانه ها به عنوان ناظرین و نمایندگان افکار عمومی سنگین تر می شود؛ تا شاید بتوان این بنای کج مرکز نشینی مدیران را فرو ریخت و اندکی از مشکلات و درد استان ثروتمند اما فقیر خوزستان کاست.