سرلشکر سلامی: اسرائیل امروز همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است

سرلشکر سلامی: اسرائیل امروز همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است. در طول تاریخ هیچگاه آمریکا اینگونه منزوی نبوده است/ شکست اسرائیل و افول آمریکا مایه آرامش و امنیت جهان است سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه: اتفاقاتی که در حال رخ دادن است تغییر مسیر تحولات جهان، تغییر آرایش قدرت […]

سرلشکر سلامی: اسرائیل امروز همچون دندانی کرم‌خورده پوسیده و از ریشه جدا شده است. در طول تاریخ هیچگاه آمریکا اینگونه منزوی نبوده است/ شکست اسرائیل و افول آمریکا مایه آرامش و امنیت جهان است

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه: اتفاقاتی که در حال رخ دادن است تغییر مسیر تحولات جهان، تغییر آرایش قدرت و گسترش شعاع‌های بلند انقلاب اسلامی را نوید می‌دهد.

اسرائیل امروز همچون دندانی کرم خورده و پوسیده و از ریشه جدا شده است که زوال زودرس و پرشتاب خود را احساس می کند و آمریکایی‌ها هم متناسب با این زوال، فروپاشی شخصیت و اعتبار خود در نگاه جهانیان را درک کرده است.

آمریکایی‌ها اکنون در مسیر ضلالت که منطق و هندسه ندارد، گرفتار شده‌اند و مانند کسی عمل می‌کنند که هدف نداشته و قادر به پیدا کردن راه نیست.

در طول تاریخ هیچگاه آمریکا اینگونه منزوی نبوده است. آمریکا امروز جایگاه جهانی گذشته خود را از دست داده است و برای رژیمی هزینه می‌کند که هیچ  دستاوردی برای او ندارد و این نتیجه فقدان حکمت در هیات حاکمه آمریکایی هاست.شکست اسرائیل و افول آمریکا مایه آرامش و امنیت جهان است.