نماینده خرمشهر بخواند!

در پی انتشار سخنان منتسب به عبدالله ثامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت ، دکتر عباس حیصمی در یادداشتی کوتاه به ادعاهای این نماینده اصولگرا و عضو جمنا پاسخ داد . متن یادداشت حیصمی به شرح زیر است : جناب آقای سامری عزیز، نماینده محترم و پیش […]

در پی انتشار سخنان منتسب به عبدالله ثامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت ، دکتر عباس حیصمی در یادداشتی کوتاه به ادعاهای این نماینده اصولگرا و عضو جمنا پاسخ داد . متن یادداشت حیصمی به شرح زیر است :

جناب آقای سامری عزیز، نماینده محترم و پیش کسوت مردم خرمشهر، این فرازهای مصاحبه اخیر شما که یکبار معترضین را اراذل و اوباش و یکبار آشوبگر خواندید، بسیار ناامید کننده و بلکه مشمئز کننده است!.مردمی که فریاد العطش سرداده اند، هیچکدام آشوبگر نیستند!این فریاد امروزین آنها اولین فریاد و استغاثه آنان نیست، که چنین برافروخته شده اید و یقینا اگر واقع بین نباشیم، آخری هم نخواهد بود.

این مردم مطالبه گر (به تعبیر شما آشوبگر) قبلا و به کرات از فقر، فساد، تبعیض، بیکاری و مهاجرت جبری و کور جوانانشان، نه تنها فریاد زده و شاکی بوده اند، بلکه حتی اقدام به خود سوزی و خودکشی کرده اند. اما گویا ندیده و نشنیده اید! چون هرگز دفاعی از آنها دیده نشد! و حتی نامی از آنها در مجامع رسمی و حقوقی به میان نیامد و یتیمان آنها سرپرستی نشدند!بی جهت هم پشت سر مقدسات و رهبری سنگر نگیرید. که رهبری معظم خود به کرات فرموده اند که؛ نقد از من در حکم عناد با انقلاب و نظام نیست.

آیا استاندار مورد حمایت باندی اغلب شما نمایندگان محترم استان، قد وقواره اش تا بدانجا می رسد که بتواند به اغلب مدیران استان، از جمله سازمان آب، امری به صلاح مردم و استان نماید؟!! و اگر امر کند این امر ایشان خریداری دارد؟ آیا کسی که خود وامدار و منتفع برخی مدیران، از جمله منطقه آزاد ارونداست، می تواند امروز آنها را پاسخگو نماید؟! و اصلا برنامه و عزم مدیریتی در استان کیلوئی چند است؟!

آیا اکنون مسئولیت حمایتهای محفلی تان از ایشان، که سبب شده امروز استان شاهد بی سابقه ترین تجمعات و تحصن ها و صف کشی های خیابانی در این مدت دوسال مدیریت ایشان بوده، و به قول یکی از شما نمایندگان محترم در این مدت بیش از ۹۰۰ تجمع و تحصن اعتراضی در استان بوده و مردم در هر ماه با متوسط ۲ الی ۳ بحران مواجه شده اند، را می پذیرید؟!.قطعا هر عاقلی با آشوب و بلوا مخالف است و اعتراض بی حاشیه و تخریب اموال عمومی و حقیقی مردم، قابل قبول است. اما در مقام ریشه یابی بحران های اخیر در کشور و از جمله خونین شهر چه کسی مصداق آشوبگری و دشمن شادکن است؟ اگربنا باشد لفظ آشوبگر و خائنین به انقلاب و نظام را وصف حال کنیم، این توصیف با چه کس ویا کسانی مصداقیت می یابد؟ اجازه دهید بیش از این رسوبکده متعفن استان را بهم نزنیم،تا ناچار نباشید که…

عباس حیصمی