یادداشت خاکی خوش سیما ؛ آقای استاندار! برای پیش بینی مدیران خود ارزش قائل شوید!

دو روز پیش هواشناسی خوزستان ٬ پیش بینی گرد و غبار تا پایان هفته کرده بود و در چندین سایت و خبرگزاری نیز منتشر شد. فارغ از اینکه بسته حمایتی ابتکار چه شد و فارغ از اینکه بودجه مقابله با ریزگردها در کجا هزینه شده و نمایندگان و مسئولین مربوطه در تخصیص بودجه و جذب […]

دو روز پیش هواشناسی خوزستان ٬ پیش بینی گرد و غبار تا پایان هفته کرده بود و در چندین سایت و خبرگزاری نیز منتشر شد. فارغ از اینکه بسته حمایتی ابتکار چه شد و فارغ از اینکه بودجه مقابله با ریزگردها در کجا هزینه شده و نمایندگان و مسئولین مربوطه در تخصیص بودجه و جذب اعتبار ٬ چکار کرده اند و سرانجام نهال کاری و مالچ پاشی ٬ به کجا ختم شده ٬ موردی که آزار دهنده است و جای تاسف دارد ٬ امتناع از تدابیر ویژه در روزهای پر گرد و غبار است. مگر نه اینکه چنین وضعیتی پیش بینی شده ؟ پس چرا ستاد بحران و یا فرماندار و استاندار ٬ ذره ای برای مردمان این سرزمین ارزش قائل نیستند و سلامتی آنان را فدای ندانم کاری خود می کنند؟! طبق پیش بینی هواشناسی استان ٬ گرد و خاک تا آخر هفته حکمفرماست و طبعا تصمیمات مدیران ارشد نیز باید بر طبق همین پیش بینی استوار باشد. مردم به کنار ! لااقل استاندار و یا فرماندار برای پیش بینی های مدیران خود ٬ ارزش قائل شوند و با اعلام تعطیلی و فراهم کردن تسهیلاتی ٬ مردم را در تعطیلات آخر هفته به سمت رفتن به مناطق خوش آب و هوا ترغیب کنند تا آسیب کمتری وارد شود.

البته تا زمانی که اقدامات پوپولیستی همچون قایق سواری در هور و آب بازی کنار تالاب و عکس و فیلم گرفتن و انعکاس گسترده آن در رسانه ها ٬ سرلوحه ی کاری مدیران خوزستانی ست حتا در شرایط اضطرار نیز از تصمیمات و اقدامات ضربتی و فوری ناتوان و درمانده اند چه رسد به رفع و حل ریشه ای مشکلات.