پیام تسلیت رییس دانشگاه اهواز به مناسبت درگذشت دکتر تقی وحیدیان کامیار

در پی درگذشت دکتر تقی وحیدیان کامیار از اساتید پیشکسوت دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز ، دکتر غلامحسین خواجه پیام تسلیتی خطاب به خانواده دکتر وحیدیان و عموم جامعه دانشگاهی منتشر کرد. متن پیام تسلیت ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز به شرح زیر است : انالله و انا الیه راجعون خبر درگذشت استاد دکتر […]

در پی درگذشت دکتر تقی وحیدیان کامیار از اساتید پیشکسوت دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز ، دکتر غلامحسین خواجه پیام تسلیتی خطاب به خانواده دکتر وحیدیان و عموم جامعه دانشگاهی منتشر کرد. متن پیام تسلیت ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز به شرح زیر است :

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت استاد دکتر تقی وحیدیان کامیار، از مفاخر و پیشکسوتان گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید چمران اهواز، جامعه دانشگاهی خوزستان، دانش آموختگان و شاگردان این رشته را در غم و اندوه فرو برد‌‌.دقت نظر علمی، پشتکار، داشتن تجربه های گرانقدر در آموزش زبان و زبان شناسی و مهربانی در امر شاگرد پروری از ویژگی های برجسته ان استاد بشمار می آید. به روشنی و قاطعیت می توان گفت که ان مرحوم هم در امر آموزش و هم در پژوهش و تحقیق ، الگوی کم نظیری برای نسل جوان و جدید اعضای هیئت علمی دانشگاه است.اینجانب ضمن عرض تسلیت به همکاران دانشگاهی و خانواده بزرگوار آن استاد، رحمت و مغفرت از درگاه پروردگار بزرگ برای روح بلند آن مرحوم خواهانم.

دکتر غلامحسین خواجه
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز