نشعانیات ؛ بدون سانسور

سید نشعان آلبوشوکه : واقعا ما ایرانی ها مردمی محجوب و پاستوریزه هستیم، درسته که گاهی اوقات شیطان به درون ما نفوذ میکند اما با چند تف ولعنت مجبور به عقب نشینی میشود. ما مردمی کاملا ریلکس و خونگرم مهربان هستیم و در آداب و معاشرت وسواس گونه عفت کلام را رعایت میکنیم ، به […]

سید نشعان آلبوشوکه : واقعا ما ایرانی ها مردمی محجوب و پاستوریزه هستیم، درسته که گاهی اوقات شیطان به درون ما نفوذ میکند اما با چند تف ولعنت مجبور به عقب نشینی میشود.
ما مردمی کاملا ریلکس و خونگرم مهربان هستیم و در آداب و معاشرت وسواس گونه عفت کلام را رعایت میکنیم ، به همین خاطر گاهی داستان‌هایی که می‌نویسم نهایت تلاشم را می‌کنم تا حرفی زشت بکار نبرم ولی امان این زبان بی ترمز . هربار که داستان جدیدی منتشر میکنم سیل انتقادات سازنده و کوبنده به اینجانب سرازیر میشود که آقای سید اولاد رسول الله ما داستانهای شمارا با زن بچه میخوانیم کمی مراعات کنید ، چرا عبارت مشمئز کننده پفیوز را بکار میبرید !!!چرا میگویید فلانی گوزید!!!
خلاصه با همه حساسیت هایی که هنگام نگارش داستان‌ بکار میبرم باز هم اصطلاحاتی از دستم در میرود ، حالا خوبه دوستان ،داستان شازده را قطار زد آقای عبدالله سلامی را نخوانده اند، که بقول آقای دکتر طریری یک پورنوگرافی سنتی به تمام معناست، خدا میداند که احتمالا اورا به اتهام فساد فی الارض اعدام میکردند . آهان صحبت از پورنوگرافی شد ، دوستان کم برخودار خدمتتان عرض کنم که فیلم های پورنوگرافی همون فیلم های سکسی یا بقول دهه شصتی ها فیلم فضایی هستند!
حالا چرا این همه توضیح وتلمیح ؟
میخواستم به همه اقشار جامعه اعلام کنم قدر این نعمت را بدانند و خدا را شاکر باشند هی نگویند آزادی نداریم ، حقوق بشر وحشر رعایت نمی‌شود ، حقوق زنان پایمال شده، هموطنان عزیز چه آزادی بالا تر این که همین چند روز پیش سرکار خانم ویتنی رایت (Whitney Wright) ستاره محبوب و سرشناس فیلم های پورن به ایران آمده و در کنار لانه جاسوسی خودشان با همان استایل زیبا و دلفریبش عکس انداخته و در رسانه های منفور اینستاگرام به اشتراک گذاشته البته این جانب به لحاظ حفظ امانت در نگارش این مرقومه دیشب تحقیقات مفصلی درباره ایشان انجام دادم وپنج ساعت تمام در سایت های معتبر پورن وقت صرف کردم تا درباره فعالیت‌های بشر دوستانه این بانو تحقیق کنم ،اخ که نگم براتون واااااای .
این خانم ویتنی رایت عزیز در خلاف ادعاهای رسانه های داخلی که از ایشان بعنوان بازیگر سابق فیلم های پورن یاد شده هنوز هم در حال ساخت فیلم های فاخر در زمینه پورنوگرافی می‌باشد و ماشاالله استعداد خارق‌العاده ای در این زمینه دارند و حتی جدیدا علاوه بر بازیگری کارگردانی فیلم هایش را بعهده گرفته.
خوب حالا بر میگردم به اصل مطلب که در ابتدا به آن اشاراتی نمودم ملت شریف و عفیف ایران عزیز از جان مسئولین محترم چه میخواهید ، مسئولین جریان زن زندگی آزادی کمی حیا کنید !!! شما شال از سر برمی دارید در حالیکه خانم ویتنی رایت عزیز با شال ومانتوی بلند در کشورمان عکس می اندازد ،شما شعار نه غزه نه لبنان سر میدهید در حالیکه این خانم محترم جلوی لانه جاسوسی آمریکا از مردم غزه حمایت میکند، لا اقل از این جانم خجالت بکشید ، آزادی میخواهید؟! آزادی بالاتر از این یک یک ستاره سرشناس فیلم های پورن آزادانه و با امنیت کامل در کشور ما رفت آمد کند؟
آقا قدر این مملکت را بدانید والله حیفه.اینجانب به نمایندگی از جوانان و میانسالان و کهنسالان غیور ایران زمین از خانم الکسیس تگزاس و کیم کارداشیان جهت سفر به کشورمان در راستای تقویت صنعت توریسم دعوت می کنم ، انشاالله که این مراودات فرهنگی ادامه داشته باشد.