امام جمعه ملاثانی : صدا و سیما به شب یلدا وجه مذهبی ندهد

امام جمعه ملاثانی : صدا و سیما به شب یلدا وجه مذهبی ندهد/ متاسفانه حتی در بین خانواده های ما هم مرسوم شده است / مدارس هم دانش آموزان را مجبور به پرداخت هزینه برای مراسم شب یلدا می کنند انگار واجبی از واجبات است! حجت الاسلام و المسلمین دکتر امیری فرد امام جمعه شهر […]

امام جمعه ملاثانی : صدا و سیما به شب یلدا وجه مذهبی ندهد/ متاسفانه حتی در بین خانواده های ما هم مرسوم شده است / مدارس هم دانش آموزان را مجبور به پرداخت هزینه برای مراسم شب یلدا می کنند انگار واجبی از واجبات است!

حجت الاسلام و المسلمین دکتر امیری فرد امام جمعه شهر ملاثانی در خطبه های نماز جمعه گفت : فقدان آیت الله حائری شیرازی این عالم عامل ومجاهد را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری واحاد ملت ایران تسلیت عرض نمود و پیشاپیش میلاد امام حسن عسکری(ع) را به نمازگزاران و مردم فهیم شهر ملاثانی تبریک گفتند.
وی اظهار داشت : از صدا و سیما انتظار میرود که وجهه مذهبی به شب یلدا ندهد.این سنت بوده ولی بزرگ نمایی نکنیم ما بعنوان شیعه مسلمان نباید مطالبی را بزرگ نمایی کنیم که هیچ اساس رسمی ندارد،بله سله رحم همیشه خوب است. متاسفانه حتی بین خانواده های ما هم مرسوم شده،مدارس نیز دانش آموزان را مجبور به پرداخت هزینه برای اجرای مراسم شب یلدا در روز می کنند،انگار واجبی از واجبات است که باید قضایش رابه جا آورد.
دکتر امیری فرد در ادامه گفت : برنامه داریم مسئولین استانی و کشوری را به منطقه دعوت کنیم و مشکلات مردم را بررسی و حل کنند که هفته گذشته از آیت الله دکتر حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دکتر ساری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با حضور مسئولین شهرسان دعوت کردیم که توقع نتایج مطلوبی را برای مردم عزیز خواهیم بود. خبرهای خوبی در زمینه های .اشتغال.درمانی.خدماتی داریم که به موقع عملی شدن آنها در منطقه خبر انها را به مردم خواهیم داد.