دکتر ساری : پیگیری‌های خوبی در خصوص راه‌اندازی بیمارستان ملاثانی صورت گرفته است

ساری: سعی شده است که به مناطق محروم توجه جدی شود. نشست دکتر علی ساری نماینده اهواز،باوی، حمیدیه و کارون با مردم ملاثانی باحضور امام جمعه ،فرماندار ، مدیر آموزش وپرورش، تعدادی از مسئولین شهرستان، فعالان اجتماعی و اهالی در دفتر امام جمعه ملاثانی برگزار شد. نماینده مردم اهواز در دیدار عمومی اظهار داشت : […]

ساری: سعی شده است که به مناطق محروم توجه جدی شود. نشست دکتر علی ساری نماینده اهواز،باوی، حمیدیه و کارون با مردم ملاثانی باحضور امام جمعه ،فرماندار ، مدیر آموزش وپرورش، تعدادی از مسئولین شهرستان، فعالان اجتماعی و اهالی در دفتر امام جمعه ملاثانی برگزار شد.

نماینده مردم اهواز در دیدار عمومی اظهار داشت : در این دوره سعی شده است که به مناطق محروم از جمله ملاثانی توجه اساسی صورت گیرد و مشکلات تا حدود رفع شود.پیگیری‌های خوبی در خصوص راه‌اندازی بیمارستان شهرستان صورت گرفته است و اکنون به نتیجه رسیده است.در بودجه امسال نمایندگان استان تلاش کرده‌اند که به خوزستان توجه شود و این امر محقق شده است، البته حجم محرومیت‌ها و کاستی‌ها آنچنان زیاد است که بازهم افزایش بودجه خوزستان به چشم نمی‌آید.در بودجه امسال توجه به مناطق محروم را هم در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم از این طریق برخی عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر امیری فرد امام جمعه ملاثانی‌ نیز اظهار داشت : اساس مشکلات استان عدم وجود وزرای دلسوز است.کلانتری به خوزستان ظلم کرده است.انتقال آب خوزستان سرباز گیری برای دشمن است.

همچنین کاظمی فرماندار باوی گفت : ٩٩طرح اقتصادی از جمله میدان تره بار در شهرستان وجود دارد که فرصتی برای اشتغال است.

? بخشی از مطالبات فعالان و اهالی ملاثانی:

انتقاد از مدیریت غیر بومی در برخی ادارات و صنایع شهرستان باوی

توسعه نیشکر جوابگوی معضل بیکاری نیست و با این وجود نیروی غیر بومی جذب می‌شود.

برخی مدیران شهرستان عملکرد ضعیفی دارند.

از توان فرزندان ملاثانی و باوی باید استفاده کرد.
فرزندان ملاثانی در نیروگاه رامین حذف می‌شوند.

از پیگیری دکتر ساری برای احداث بیمارستان در شهرستان باوی و احداث پروژه‌های ورزشی کمال تشکر و تقدیر را داریم.