دهقان : تمام هزینه اربعین بر دوش خوزستان است

تمام هزینه اربعین بر دوش خوزستان است.معاون امنیتی – انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه موضوع اربعین باید ملی دیده شود و نباید بار آن روی دوش زیرساخت های خوزستان باشد، عنوان کرد: حوزه ملی باید به خوزستان کمک کند اما تاکنون یک ریال به استان داده نشده است . وی با درخواست ورود دولت […]

تمام هزینه اربعین بر دوش خوزستان است.معاون امنیتی – انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه موضوع اربعین باید ملی دیده شود و نباید بار آن روی دوش زیرساخت های خوزستان باشد، عنوان کرد: حوزه ملی باید به خوزستان کمک کند اما تاکنون یک ریال به استان داده نشده است .

وی با درخواست ورود دولت به این حوزه از رئیس جمهور خواست: مساله اربعین را یک مساله محلی و استانی نبیند بلکه یک مساله ملی و بین المللی بداند. وی تاکید کرد: خوزستان با این ‌همه مشکلات و محرومیت های مختلفی که دارد دیگر نباید بار خدمت رسانی و زیرساخت ها را در اربعین به تنهایی به دوش بکشد. پیش از این هاشمی زاده، معاون عمرانی استاندار خوزستان در جلسه ستاد اربعین گفته بود: با طرح هایی که در مرزهای شلمچه و چذابه در حال اجرا است، حدود ۳۰۰ میلیارد یا بیشتر، بدهی برای خوزستان برجای خواهد ماند.