آیت الله حیدری : باید از صلابت و ایستادگی نمایندگان خوزستان در مجلس بخاطر دفاع از حقوق استان تشکر کرد

آیت الله حیدری : طرح مفید برای مقابله با ریزگردها، برگرداندن آب خوزستان است.آیت‌الله محسن حیدری امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نمازجمعه درباره طرح نهال‌کاری در خوزستان برای مقابله با ریزگردها گفت: ما از نیت خالص دولت در این زمینه آگاه هستیم و از آنها تشکر می‌کنیم، اما این طرح را مفید نمی‌دانیم. […]

آیت الله حیدری : طرح مفید برای مقابله با ریزگردها، برگرداندن آب خوزستان است.آیت‌الله محسن حیدری امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نمازجمعه درباره طرح نهال‌کاری در خوزستان برای مقابله با ریزگردها گفت: ما از نیت خالص دولت در این زمینه آگاه هستیم و از آنها تشکر می‌کنیم، اما این طرح را مفید نمی‌دانیم. ما عقیده داریم این طرح انحرافی است. طرحی را که مفید می‌دانیم، برگرداندن آب خوزستان به استان است.

? شوراها به جای مدنظر قرار دادن معیارهای ناسیونالیستی، معیارهای الهی را سرلوحه خود قرار دهند

?خطیب نماز جمعه اهواز به مسئولان نیشکر نسبت به آسیب های محیط زیستی هشدار داد و گفت: بعد از جنگ، هفت واحد نیشکر در استان به راه افتاد که این هفت واحد برکاتی نیز برای استان داشته است اما با توجه به نظریه‌ای که کارشناسان در خصوص ضررهای نیشکر و همچنین تاکیدی که برنامه ششم توسعه در بحث نیشکر دارد، پیشنهاد داریم مسئولان و کشاورزان به جای کاشت نیشکر، چغندر بکارند؛ چرا که ضرر آن کمتر و منافعش بیشتر است. این در حالی است که نیشکر به آب بیشتری نیاز دارد و اکوسیستم را نیز به هم زده است. بنابراین درخواست ما این است که از خیر کاشت نیشکر بگذرند و به سمت کاشت چغندر حرکت کنند.

? باید از صلابت و ایستادگی نمایندگان خوزستان در مجلس بخاطر دفاع از حقوق استان تشکر کرد

آیت الله محسن حیدری در خطبه های جمعه این هفته اهواز گفت: هفته گذشته، کابینه دوازدهم با گرفتن رای اعتماد برای ۱۶ وزیر، استقرار پیدا کرد و کار خود را برای یک دوره چهار ساله آغاز کرد و باید این موفقیت را نیز به دولت و رییس جمهور تبریک گفت. ضمن اینکه باید از نمایندگان خوزستان در مجلس نیز قدردانی کنیم که با صلابت، ایستادگی کردند و از منافع استان که منافع کشور نیز در آن مستتر است، دفاع کردند و از آن شخصی که سابقه خوبی در بحث انتقال آب نداشت، دفاع نکردند و او را رد کردند.وی با اشاره به استقرار شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور هم عنوان کرد: خوشبختانه طی هفته گذشته، مراسم تحلیف اعضای شوراهای شهر سراسر کشور نیز انجام شد که امیدواریم این شوراها با کارآمدی و لیاقت در جهت خدمت به مردم گام بردارند و به جای مدنظر قرار دادن معیارهای ناسیونالیستی، معیارهای الهی را در دستور کار قرار دهند.