معاون سیاسی استاندار خوزستان: جایگاه زن در آموزه های ما بسیار ارزشمند است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: به عنوان یک جامعه شناس می گویم که آمارهای ارائه شده در «همایش روی پوست شهر» از نظر اعتبار ساقط است. علی حسین حسین زاده پیش از ظهر امروز در نشست با بانوان عضو شوراهای شهر و روستای استان خوزستان در محل استانداری اظهار کرد: با هم فکری می […]

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: به عنوان یک جامعه شناس می گویم که آمارهای ارائه شده در «همایش روی پوست شهر» از نظر اعتبار ساقط است. علی حسین حسین زاده پیش از ظهر امروز در نشست با بانوان عضو شوراهای شهر و روستای استان خوزستان در محل استانداری اظهار کرد: با هم فکری می توانیم با ابلاغ به فرمانداران برخی از مشکلات را برطرف کنیم به طور مثال اگر در شهرستانی ورزشگاهی وجود دارد می توان در هفته چند روز را در اختیار بانوان قرار داد.

2243210

وی با بیان اینکه این جلسات باید با نگاه کارشناسی انجام گیرد، عنوان کرد: متاسفانه اجرائیات ما مطالعه محور نیست به همین دلیل این تقاضا می شود که در جلسات آینده با ارائه پیشنهادات کارشناسی شده به منظور ارائه راه حل برای مقابله با مشکلات حضور یابیم. معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: میان کارفرما و کارگر نباید نگاه تقابل وجود داشته باشد زیرا این مهم باعث ایجاد مشکل می شود، در آموزه های دینی ما و نظام جمهوری اسلامی همه بر حفظ حرمت و کرامت زن تاکید کرده اند. اکنون بیش از ۶۰ درصد از دانشجویان ما را بانوان تشکیل می دهند که این یک دستاورد است.

حسین زاده عنوان کرد: باید قبول کرد که یکسری محدودیت ها برای بانوان در سراسر جهان و حتی کشورهای پیشرفته دنیا وجود دارد اما باید عنوان کرد که آموزه های دینی ما ۱۰۰درصد با دیدگاه های فمنیستی متفاوت است زیرا که جایگاه زن در آموزه های ما بسیار ارزشمند است. وی با بیان اینکه مایه افتخار من است که تعدادی از دانشجویانم در مقطع کارشناسی ارشد، بانوان روستایی هستند، گفت: امیدواریم با تلاش و پشتکار ویژه جایگاه زن را بیش از این در جامعه ارتقا دهیم. معاون سیاسی اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره مطلب گفته شده در همایش روی پوست شهر عنوان کرد: چندی پیش آقای نا آگاهی با ارائه آماری غیرکارشناسی و بدون اعتبار جامعه را مضطرب کرد در اینجا به عنوان یک کارشناس جامعه شناسی باید عنوان کنم که آمار مطرح شده از نظر اعتبار ساقط است.