کاروان پیاده 15 هزار نفری ملاشیه اهواز از “طریق الحسین” راهی کربلا شد

شامگاه سه‌شنبه کاروان 500 نفر تحت عنوان مواکب اهالی الملاشیه در آستانه ایام اربعین حسینی حرکت خود از منطقه ملاشیه به سمت کربلا شروع کرد. زائران کاروان منطقه ملاشیه در حالی مسیر حرکت خود را شروع کردند که تقریباً بیش از 80 درصد مردم منطقه ملاشیه با گرفتن علم‌های سرخ، سفید، زرد و مشکلی که […]

شامگاه سه‌شنبه کاروان 500 نفر تحت عنوان مواکب اهالی الملاشیه در آستانه ایام اربعین حسینی حرکت خود از منطقه ملاشیه به سمت کربلا شروع کرد. زائران کاروان منطقه ملاشیه در حالی مسیر حرکت خود را شروع کردند که تقریباً بیش از 80 درصد مردم منطقه ملاشیه با گرفتن علم‌های سرخ، سفید، زرد و مشکلی که بر روی آن‌ها با جملات «یااباعبدالله‌الحسین(ع)»، «یا ابوالفضل‌العباس(ع)» خودنمایی می‌کرد این زائران را بدرقه کردند.

در طول مسیر حرکت، اهالی منطقه با آب، شربت، چای و دود کردن اسفند از راهپیمایان استقبال می‌کردند. همه با پای پیاده آمده بودند تا با بدرقه زائر اباعبدالله‌الحسین(ع) ارادت و دلدادگی خود را به سید و سالار شهیدان(ع) ثابت کنند. کاروان مواکب اهالی ملاشیه به همراه کاروان‌های دیگر که مقرر شده است تا صبح فردا به آنها ملحق شوند امشب را در موکب بزرگ عین دو 3 کیلومتری اهواز بیتوته کنند و صبح فردا به همراه کارون‌های مناطق کوی علوی، گلدشت، کوی رزمندگان، کوی سیاحی، عین دو و کوی مندلی جاده طریق الحسین که از ورودی جاده حمیدیه از سمت اهواز شروع می‌شود را تا مرز چزابه به مدت 3 شبانه‌روز پیاده‌روی کنند. به گفته یکی از زائران که حرکت کاروان همراهی می‌کرد برخی از زائران تا مرز چذابه و برخی تا ورود کربلا به راهپیمایی خود ادامه خواهند داد. گفتنی است، استاندار خوزستان صبح فردا به همراه جمعی از مسؤولان محلی در محل موکب بزرگ عین دو حاضر خواهد شد تا زائران ابا عبدالله (ع) را بدرقه کند.

img_20161102_144620 img_20161102_144624