آیت‌الله کعبی: شرکت در دو انتخابات امروز، عمل صالح سیاسی است

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت در انتخابات امروز، نشان‌دهنده روحیه استقلال‌خواهی، ضددشمنی و ولایت‌مداری ملت ایران است. آیت‌الله عباس کعبی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای با گام‌های استوار و […]

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت در انتخابات امروز، نشان‌دهنده روحیه استقلال‌خواهی، ضددشمنی و ولایت‌مداری ملت ایران است. آیت‌الله عباس کعبی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای با گام‌های استوار و عزم راسخ از ابتدای امروز که با پیشتازی رهبر عزیز انقلاب آغاز شد؛ برگ زرین دیگری در تاریخ انتخابات ایران و مردم‌سالاری اسلامی ثبت می‌کند.

IMG-20160226-WA0406

وی افزود: فضای حوزه‌های انتخابیه در خوزستان و سراسر کشور با نشاط و شادابی و امید به مشارکت در بهتر کردن زندگی، معیشت، امنیت، عدالت و خدمت صادقانه و مایوس کردن دشمنان اسلام و ملت، عجین شده است. نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که در تمام استان حضور مردم در گردهمایی انتخاباتی و جشن‌های انتخاباتی فوق‌العاده باشکوه بود عنوان کرد: با توجه به تلاش مذبوحانه رسانه‌های بیگانه برای نشان دادن طمعشان به ملت ایران، اما روحیه ملت ما ضدبیگانه و ضددشمن و استقلال‌خواه است. وی ادامه داد: امروز ملت ایران استقلال‌خواهی، ضددشمن بودن، ولایت‌مداری و انقلابی بودن‌شان را با گام‌های خود برای مشارکت در پیشرفت و توسعه کشور و با رای قاطع به نمایندگان خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نشان خواهند داد. آیت‌الله کعبی گفت: انتخابات مجلس خبرگان از جنس بیعت با امام(ره)، رهبری و شهدا و از جنس نصرت دین الهی است. شرکت در دو انتخابات امروز، عمل صالح سیاسی است.