مقتدایی : امیدوارم حضور مردم نسبت به دوره های گذشته بیشتر باشد / حدود 50 هزار نفر در استان برگزار کننده انتخابات هستند

عبدالحسن مقتدائی استاندار خوزستان در اولین ساعت آغاز رای گیری در روز جمعه با حضور در مسجد جواد الائمه رای خود را به صندوق انداخت. مقتدایی در گفت و گو با خبرنگاران حضور مردم در این شعبه اخذ رای را برگ زرینی در تاریخ این نظام دانست و گفت: ما مسئولیت میزبانی را در این […]

عبدالحسن مقتدائی استاندار خوزستان در اولین ساعت آغاز رای گیری در روز جمعه با حضور در مسجد جواد الائمه رای خود را به صندوق انداخت. مقتدایی در گفت و گو با خبرنگاران حضور مردم در این شعبه اخذ رای را برگ زرینی در تاریخ این نظام دانست و گفت: ما مسئولیت میزبانی را در این انتخابات بر عهده داریم و امیدواریم به بهترین صورت ممکن این انتخابات را برگزار نماییم.

81979360-70549427

وی افزود به طور طبیعی درنظام های مردم سالار انتخابات فرصتی برای حضور مردم است و در کشور ما ریشه در انقلاب اسلامی دارد که به دنبال آن نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته است. مقتدای اظهار کرد: شرکت در این انتخابات با حضور مردم این نظام را تثبیت می کند. وی اضافه کرد: هر کدام از آحاد ملت که نقطه نظری داشه باشند در شرایط انتخابات می توانند در قالب رای به نامزد مورد نظر خود بهترین فرصت را مهیا کنند. مقتدایی با اشاره به حضور پر شور مردم قبل از آغاز زمان رای گیری گفت: حدود 50 هزار نفر در استان برگزار کننده انتخابات هستند و شش هزار صندوق رای گیری در استان فعال است تا بتوان در هر گوشه ای از استان رای خود را به صندوق بیندازند. مقتدایی گفت: شرایط برای رای گیری کاملا آماده است و انتظار است مردم در ساعات اولیه در شعب حاضر شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: حضور گرم و پر شور مردم نسبت به دوره های گذشته بیشتر باشد. وی همچنین از نامزدهای این انتخابات خواست که اصل احترام متقابل به رقبا را رعایت کنند. وی افزود: در جاهایی که امکان تنش بوده با همکاری عوامل برگزاری انتخابات آرامش فراهم شده زیرا امنیت فیزیکی انتخابات به اندازه امنیت آرا اهمیت دارد تا ایجاد شبهه در ذهن افراد نکند. در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در خوزستان 623 نفر ثبت نام کردند که در نهایت 363 نفر توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند. خوزستانی دارای 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و شش کرسی در مجلس خبرگان رهبری است. در حال حاضر 27 شهرستان و 40 بخش مستقل در استان وجود دارد که برای آن 14 حوزه انتخابیه اصلی و 13 حوزه فرعی نیز برای آن تعریف شده است.