صف های پرشور مردم اهواز در ساعت های آغاز رای گیری

در نخستین ساعات اولیه شروع رای گیری پنجمین انتخابات مجلس خبرگان و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ، استقبال مردم در برخی شعب رای گیری در اهواز منجر به تشکیل صف رای دهندگان شده است. به گزارش ایرنا شهروندان اهوازی امروز جمعه هفت اسفند در نخستین ساعات اولیه رای گیری برای حضور در پای صندوق […]

در نخستین ساعات اولیه شروع رای گیری پنجمین انتخابات مجلس خبرگان و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ، استقبال مردم در برخی شعب رای گیری در اهواز منجر به تشکیل صف رای دهندگان شده است. به گزارش ایرنا شهروندان اهوازی امروز جمعه هفت اسفند در نخستین ساعات اولیه رای گیری برای حضور در پای صندوق های رای برای انجام تکلیف ملی و دینی خود حضور یافتند.

81979449-70549605

مسجد جوادالائمه (ع) از شعب اخذ رای در اهواز از شروع زمان رای گیری (ساعت هشت صبح) شاهد تشکیل صف رای دهندگان برای رای دادن به نامزدهای منتخب خود است. زنان و مردان و بویژه جوانان و نیز رای اولی ها با شور و اشتیاق، دوشادوش هم در شعب رای گیری حضور یافته اند تا بار دیگر حماسه ای سیاسی را رقم بزنند و ثابت کنند مردم ایران، خود سرنوشت خودشان را رقم خواهند زد و به تبلیغات منفی رسانه های بیگانه گوش نمی دهند.

برخی از مسئولان استان خوزستان نیز در ساعات اولیه انتخابات در شعبه رای گیری مسجد جواد الائمه(ع) اهواز حضور یافتند و رای خود را در صندوق های رای انداختند. مسئولان انتخاباتی تاکید دارند تا شهروندان، کار رای گیری را به ساعت های پایانی انتخابات موکول نکنند. این گزارش حاکیست کار رای گیری در برخی شعب اخذ رای در اهواز که می بایست ساعت هشت صبح جمعه آغاز شود، بدلیل آماده نبودن مقدمات همچون توزیع تعرفه ها بین متولیان مربوطه در شعب و … با تاخیر تا حدود یک ساعته انجام شد. در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در خوزستان 623 نفر ثبت نام کردند که در نهایت 363 نفر تایید صلاحیت شدند. خوزستانی دارای 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و شش کرسی در مجلس خبرگان رهبری است. برای 27 شهرستان و 40 بخش مستقل در خوزستان 14 حوزه انتخابیه اصلی و 13 حوزه فرعی تعریف شده است.