آتش سوزی مهیب در انبار کالای اهواز باعث میلیون ها تومان خسارت و مصدومیت 4 شهروند گردید

بعد از ظهر روز جمعه دود غلیظ آتش گرفتن انبار مرکزی کالاهای برقی در آهن افشار آسمان اهواز را فراگرفت و نگاه شهروندان را بخود جلب و باعث تجمع آنان در اطراف خیابان انقلاب (کمپلو) گردید.امیر نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در این باره گفت :: عصر امروز ساعت ۱۶:۱۶ […]

بعد از ظهر روز جمعه دود غلیظ آتش گرفتن انبار مرکزی کالاهای برقی در آهن افشار آسمان اهواز را فراگرفت و نگاه شهروندان را بخود جلب و باعث تجمع آنان در اطراف خیابان انقلاب (کمپلو) گردید.امیر نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در این باره گفت :: عصر امروز ساعت ۱۶:۱۶ طی تماسی با مرکز آتش نشانی وجود دود غلیظ و آتش سوزی در انبار لوازم خانگی در منطقه کمپلو اهواز مخابره شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان به دلیل نزدیکی ایستگاه، بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و با توجه بالا بودن حجم حریق، تقاضای نیروی کمکی کردند که تا این لحظه ۱۷ خودرو سبک و سنگین در محل حاضر شده اند. نجفی عنوان کرد: به دلیل وسعت بسیار زیباد انبار و در در جهت باد قرار گرفتن حریق، شعله های آتش به تمام انبار سرایت کرده و دود غلیط آن از کیلومترها دورتر قابل رویت بود. نجفی خاطرنشان کرد: تا این لحظه بیش از ۸۰ درصد از آتش مهار و اطفا شده است و تلاش ها برای اطفای کامل در جریان است. مدیرعامل آتش نشانی اهواز اظهار کرد: با ایثارگری نیروهای آتش نشانی، از سرایت شعله های آتش به دو انبار مجاور محل حادثه جلوگیری به عمل آمد که متاسفانه تاکنون باعث مصدومیت چهار تن از آتش نشانان به دلیل سقوط از ارتفاع و مشکل تنفسی حاد شده است. وی افزود: علت حادثه و میزانخسارت وارده پس از بررسی های کارشناسان اعلام خواهد شد.

1 2 3 4 5 7 56 89 90