پیش‌بینی وقوع دماهای صفر و زیر صفر در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع دماهای صفر و زیر صفر در برخی مناطق استان خبر داد.محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا اوایل وقت فردا، شاهد تاثیر سامانه بارشی بر استان خوزستان خواهیم بود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای درمناطق شمالی، شمال شرقی، شرقی، ارتفاعات و بارش برف […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع دماهای صفر و زیر صفر در برخی مناطق استان خبر داد.محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا اوایل وقت فردا، شاهد تاثیر سامانه بارشی بر استان خوزستان خواهیم بود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای درمناطق شمالی، شمال شرقی، شرقی، ارتفاعات و بارش برف در شهرهای مرتفع و ارتفاعات و رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در دیگر مناطق استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: احتمال بارش تگرگ در برخی نقاط نیز دور از انتظار نیست. تا اواسط هفته آینده احتمال وقوع پدیده مه یا مه رقیق در برخی از مناطق استان به ویژه راه‌های مواصلاتی وجود خواهد داشت.سبزه‌زاری ادامه داد: در این ایام در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات یخ‌زدگی سطح زمین و وقوع دماهای صفر و زیر صفر پیش‌بینی می‌شود. شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه، آغاجاری و هندیجان با ۲۴.۷ و دهدز با ۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۰.۳ و ۷.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.