افتتاح ۲ زمین فوتبال در اهواز پس از سال‌ها بلاتکلیفی

یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین خاکی در مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری و ورزشگاه انقلاب اهواز پس از سال ها بلاتکلیفی با حضور نماینده اهواز و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به بهره‌برداری رسیدند.مجتبی یوسفی نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه امروز،۱۶ دی ماه در حاشیه افتتاح یک زمین چمن مصنوعی و یک […]

یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین خاکی در مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری و ورزشگاه انقلاب اهواز پس از سال ها بلاتکلیفی با حضور نماینده اهواز و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به بهره‌برداری رسیدند.مجتبی یوسفی نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه امروز،۱۶ دی ماه در حاشیه افتتاح یک زمین چمن مصنوعی و یک زمین خاکی در مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری و ورزشگاه انقلاب اهواز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که در سه سال اخیر به ویژه در بحث زیرساخت های ورزشی به دنبال آن بودیم، تعیین تکلیف پروژه هایی بود که به دلیل سوءمدیریت و عدم پیگیری معطل مانده بودند.

وی ادامه داد: باتوجه به پیگیری که از مجموعه وزارت نفت داشتیم که جا دارد از آقایان اوجی و خجسته مهر نیز تشکر کنم، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز که یکی از ورزشگاه‌های بسیار مستعد است، با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد تومان افتتاح شد. البته در خصوص این مجموعه ورزشی گله‌ای از وزارت ورزش بابت کوتاهی که صورت گرفت دارم؛ در زمان وزیر سابق ورزش و جوانان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی جهت ساخت سالن ۴۵۰۰ نفری در این مجموعه ورزشی به شرط آنکه ۲۰ میلیارد تومان بعدی هم از سوی وزارت ورزش تامین شود، به این پروژه اختصاص یافت اما با عدم پیگیری مدیرکل سابق ورزش خوزستان و وزیر سابق ورزش و جوانان، این ۲۰ میلیارد تومان برگشت خورد. این نشان می‌دهد، مشکل ما پول نیست و مشکل عدم پیگیری مدیران ما است.

نمایندت اهواز گفت: همچنین باید تدابیری اندیشیده شود که زمین‌های ورزشی رایگان در اختیار تیم‌ها قرار داده شود. ضمن این که انتظار داریم اداره کل ورزش خوزستان پیگیر روشنایی زمین ۱۶ هکتاری اهواز نیز باشد. در سه سال اخیر بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه زیر ساختی ورزش با استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی نفت و ظرفیت کمیسیون تلفیق هزینه شده است. وی ادامه داد: یکی از پیشنهادات ما استفاده از ماده ۲۷ صدم اختصاص از سهم ۹ درصد ارزش افزوده بود که در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد تومان و برای سال جاری ۴۰۰۰ میلیارد تومان از ظرفیت این قانون برای حوزه زیرساختی ورزش استفاده شد. یوسفی عنوان کرد: انتظار ما این است که مسئولان در کار خود جدیت داشته باشند تا پروژه‌های نیمه تمام به سرانجام برسند و اعتبارات بازگشت نخورد.

وی با اشاره به افتتاح زمین خاکی مجموعه ورزشی انقلاب اهواز، خاطر نشان کرد: برخی محلات غنی از لحاظ نیروی انسانی و استعداد، مناطق کم برخوردار هستند. زمین خاکی فوتبال مجموعه ورزشی انقلاب اهواز که پیشکسوتان از این چمن خاطرات بسیار دارند، سال‌ها به حال خود رها شده بود که مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزار نفت و اعتبارات ملی برای این پروژه استفاده کردیم و روشنایی و محوطه سازی آن انجام شد و خاک این زمین نیز تعویض شد. امیدوارم این زمین هدیه‌ای به مردم با استعداد و شریف منطقه حصیرآباد، کوی رمضان و منبع آباد باشد.