فردوس پناه : حمایت بخش های دولتی از صنعت زمینه ساز جهش تولید و مشارکت سرمایه های مردمی است

زاهد فردوس پناه مدیر کارخانجات رستاک ، حمایت دستگاههای خوزستان و یکپارچه سازی فعالیت های این دستگاهها در راستای توسعه اقتصادی وصنعتی استان با هدف مشارکت مردم در بخش های اقتصادی را زمینه ساز توسعه متوازن و عامل جهش تولید دانست. فردوس پناه همچنین اظهار داشتند : انتظار می رود جهت ایجاد فرصتهای اشتغال شاهد […]

زاهد فردوس پناه مدیر کارخانجات رستاک ، حمایت دستگاههای خوزستان و یکپارچه سازی فعالیت های این دستگاهها در راستای توسعه اقتصادی وصنعتی استان با هدف مشارکت مردم در بخش های اقتصادی را زمینه ساز توسعه متوازن و عامل جهش تولید دانست.
فردوس پناه همچنین اظهار داشتند : انتظار می رود جهت ایجاد فرصتهای اشتغال شاهد حمایت های بیشتری از مسوولان در سطح استان و کشور باشیم. زاهد فردوس پناه در حاشیه برگزاری ششمین دوره نمایشگاه اکسپو که هم اکنون در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است ابراز امیدواری کرد که در کنار حضور هر چه بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی استان خوزستان در چنین نمایشگاه هایی شاهد حمایت های مسوولان که موجب اعتلای اقتصادی باشیم.

براساس گزارش خبرنگار عصرما حضور سفرا ، کارگزاران اقتصادی وبازرگانان کشورهای مختلف در غرفه کارخانجات رستاک بیانگر فعالیت تیم توانمند این شرکت در حوزه صنایع پایین دستی نفت با هدف بازاربابی و معرفی محصولات این واحد صنعتی دارد.

لازم به یادآوری است ششمین نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی و میزبانی بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده است.