نوجوان ربوده‌شده در سمنان در خوزستان به دست پلیس آزاد شد

نوجوان ربوده‌شده در سمنان در خوزستان به دست پلیس آزاد شد. فرمانده انتظامی استان سمنان: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آدم ربایی در یکی از معادن محور سمنان- دامغان ، به سرعت ماموران در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند. با حضور پلیس در محل، […]

نوجوان ربوده‌شده در سمنان در خوزستان به دست پلیس آزاد شد. فرمانده انتظامی استان سمنان: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آدم ربایی در یکی از معادن محور سمنان- دامغان ، به سرعت ماموران در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

با حضور پلیس در محل، کارگران معدن اظهار داشتند داخل اتاق کارگری مشغول استراحت بودند که ۲ نفر ناشناس با سر و صورت پوشیده در حالی که سلاح سرد در دست داشتند وارد اتاق شدند و بدون دلیل یکی از کارگران که نوجوان ۱۳ ساله و تبعه یکی از کشورهای خارجی را به زور با یک دستگاه خودرو پراید سفید از محل بردند.
.
هویت ۲ نفر از آدم ربایان که هر ٢ از تبعه کشورهای خارجی بودند شناسایی شد، سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از متهمان را با خودروی پراید در شهرستان اهواز دستگیر کردند.

پلیس استان با همکاری ماموران آگاهی خوزستان ، طی یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه ، یکی دیگر از آدم‌ربایان را در داخل انبار ضایعاتی دستگیر و نوجوان ربوده شده را آزاد کردند.

متهمان انگیزه خود از آدم ربایی را اختلافات شخصی با خانواده شاکی اعلام کردند.