نمایشگاه دستاوردهای دولت در اهواز افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای دولت سبزدهم در محل نمایشگاه دائمی اهواز با حضور شهروندان ، کارآفرینان و جمعی از مدیران استان با هدف تبیین و عرضه عملکرد دولت ، روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ آغار به‌کار کرد. در این مراسم دکتر راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان اظهار […]

همزمان با پنجمین روز هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای دولت سبزدهم در محل نمایشگاه دائمی اهواز با حضور شهروندان ، کارآفرینان و جمعی از مدیران استان با هدف تبیین و عرضه عملکرد دولت ، روز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ آغار به‌کار کرد.

در این مراسم دکتر راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان اظهار کرد : تلاش شده تا در این‌ نمایشگاه دستاوردهای دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی استان جهت آگاهی بخشی مردم به نمایش گذاشته شود.

محمد راضی جلالی گفت: در کنار این‌ نمایشگاه سالنی برای عرضه محصولات کالای اساسی مثل مرغ و برنج با ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف جهت رفاه حال مردم در نظر گرفته شده است.وی ادامه داد: امید است با تلاش همه دستگاه‌ها و مدیران استان با وجود تمام تنگناها شاهد رشد خوزستان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال هفته دولت با مراسم بزرگ اربعین‌ حسینی تقارن پیدا کرده برخی دستگاه‌ها به دلیل خدمات رسانی در مرزهای استان امکان حضور در نمایشگاه دولت را نداشتند.

نمایشگاه هفته دولت خوزستان از هفتم تا نهم شهریورماه در ۲ سالن از ساعت ۱۸ تا ۲۲ دایر است.

با تلاش و هماهنگی های روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، در این رویداد نمایشگاهی، دستگاه های اجرایی به ارائه بخشی از عملکرد دولت سیزدهم می پردازند. همچنین پیش از این مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان از برپایی میزهای خدمت به منظور انجام ملاقات های مردمی مسئولان استانی با مردم خبر داد.

امیر طرفیانی همچنین به برگزاری برنامه های جانبی در محل نمایشگاه هفته دولت خبر داد و تاکید کرد: همواره اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خدمات دولت امری ضروری است که به عنوان یک اولویت در دستور کار اداره کل روبط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان قرار داد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هفته دولت به مدت سه روز از امروز هفتم تا نهم شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز دایر است گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، چندین تفاهمنامه همکاری بین دستگاه های اجرایی با هدف توسعه خدمات دولت در استان منعقد خواهد شد.