دومین جشنواره خرمای اهواز در هفته سوم شهریور برگزار می شود

دومین جشنواره خرمای اهواز در هفته سوم شهریور برگزار می شود. مجید سلیمانی نماینده نخلداران اهواز و دبیر دومین جشنواره خرمای اهواز در گفتگویی کوتاه با عصرما ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی به همه مسلمانان جهان بویژه دوستداران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام گفت : این توفیق خدمت نصیب ما شده تا برای […]

دومین جشنواره خرمای اهواز در هفته سوم شهریور برگزار می شود. مجید سلیمانی نماینده نخلداران اهواز و دبیر دومین جشنواره خرمای اهواز در گفتگویی کوتاه با عصرما ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی به همه مسلمانان جهان بویژه دوستداران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام گفت : این توفیق خدمت نصیب ما شده تا برای دومین سال درکنار نخلداران و مردم شریف بخش اسماعیلیه بویژه جناب آقای ساکی بخشدار و سایر دست اندرکاران، بتوانیم همچون سایر محبان و عاشقان امام حسین ( ع) به مردم و زائرانی که به سمت مرز شلمچه و یا بالعکس از جاده قدیم اهواز خرمشهر تردد می کنند خدمتی اندک همزمان با فصل برداشت خرما ، در قالب مراسم شکرانه و جشنواره خرما در اهواز – جاده قدیم اهواز خرمشهر- روستای مگطوع بخش اسماعیلیه داشته باشیم.

مجید سلیمانی نماینده نخلداران شهرستان اهواز و دبیر دومین جشنواره خرمای اهواز خاطر نشان کرد: توانمندی های تولید خرما و محصولات جانبی آن و صنایع دستی نخل در دومین جشنواره تمام ارگانیک اهواز به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود : هدف از برگزاری این جشنواره معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها و محصولات تولید شده بخش اسماعیلیه اهواز و همچنین سایر فرآورده های خرماست. هدف دیگر از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه و مشوق برای باغداران و رفاه برای شهروندان عزیزمان می باشد.
همزمان با آغاز فصل برداشت خرما و با حذف واسطه ها زمینه ایی برای برقراری ارتباط مستقیم بین باغداران و مردم ایجاد کردیم تا فرصتی برای تهیه خرما و رطب و فرآورده های مورد نیازشان باشد.

سلیمانی گفت : برگزاری جشنواره خرما، علیرغم معرفی ظرفیت های منطقه و محصولات تولید شده، توسعه رونق کشاورزی و اشتغال چه بصورت مستقیم و غیر مستقیم را به دنبال دارد.

نماینده نخلداران شهرستان اهواز در پایان گفت : دومین جشنواره خرما و محصولات خرمایی و صنایع دستی نخل اهواز هفدهم لغایت نوزدهم شهریورماه ۱۴۰۲از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۹ بعد از ظهر در محدوده جاده قدیم خرمشهر- روستای مگطوع بخش اسماعیلیه اهواز برپا و پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود