باباپور : شهرداری اهواز بیشترین بودجه را در ده سال گذشته به پروژه دفع آبهای سطحی اختصاص داد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در نشست خبری اعلام کرد : شهرداری اهواز بیشترین بودجه را در ده سال گذشته به پروژه دفع آبهای سطحی اختصاص داد.مهران باباپور گفت :مشکلات آبهای سطحی چندین ساله هستند اگر این طور نبود، بانک جهانی در سال ۸۳ فاینانس ۱۴۰ میلیارد را تخصیص نمی داد. نمی توان ادعا […]

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در نشست خبری اعلام کرد : شهرداری اهواز بیشترین بودجه را در ده سال گذشته به پروژه دفع آبهای سطحی اختصاص داد.مهران باباپور گفت :مشکلات آبهای سطحی چندین ساله هستند اگر این طور نبود، بانک جهانی در سال ۸۳ فاینانس ۱۴۰ میلیارد را تخصیص نمی داد. نمی توان ادعا کرد که آبگرفتگی اهواز مساله امروز و دیروز است، این مشکلات در سال ۹۴ به دفتر مقام معظم رهبری هم رسیده بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز : شهرداری اهواز سالانه ۲٫۵ میلیارد تومان به صورت میانگین در ده ساله گذشته اعتبار اختصاص داده ولی در سال جاری این مبلغ به بیش از ۹۰ میلیارد تومان رسید. در سیل سالهای گذشته مسئولان زیادی به استان آمدند و قولهایی هم دادند ولی شهرداری اهواز با سد خاکی و ایجاد یک دژ توانست شهر اهواز را نجات دهد. مشکلات شهر اهواز ریشه دار و همه مسئولان با این مشکلات آشنا هستند و جزئیاتشان را از پیش می دانستند.بابا پور افزود : شورای شهر کمیته ای را در جهت دفع آبهای سطحی تشکیل داد و ۴۹۰ نقطه بحرانی را طی جلسات کارشناسی شناسایی کرد و در نهایت ۵۷ نقطه فوق بحرانی شناسایی شدند و تقریبا تا به امروز وظایف و تعهدات شهرداری تا ۹۳ درصد صورت گرفته است. به دلیل ۱۵ سال خشکسالی بحث دفع آبهای سطحی شهر اهواز تقریبا فراموش شده و از اولویت ها خارج شده بود.