مسابقه “ترنم وحی” در شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزارشد

مسابقه “ترنم وحی” با حضورتعداد 50 نفر از کارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان ، شهناز احمدی روزبهانی مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده این شرکت درآغاز این مسابقه قرآنی گفت: به منظور تقویت ارزش های اخلاقی ، […]

مسابقه “ترنم وحی” با حضورتعداد 50 نفر از کارکنان شرکت برق منطقه ای خوزستان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان ، شهناز احمدی روزبهانی مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده این شرکت درآغاز این مسابقه قرآنی گفت: به منظور تقویت ارزش های اخلاقی ، باورهای دینی و روابط اجتماعی اعضای خانواده و در راستای جلب مشارکت ، توسعه و ارتقای سطح آموزه های فرهنگ قرآنی کارکنان وزارت نیرو ، این امور با همکاری روابط عمومی اقدام به برگزاری مسابقه ترنم وحی تحت عنوان آداب و اخلاق برای کارکنان این شرکت نمود.

DSC_0044

وی ادامه داد : امور زنان و خانواده شرکت به منظور برگزاری این مسابقه با اطلاع رسانی و معرفی آدرس سایت مربوط به کتاب تفسیر سوره مبارکه حجرات از همکارانی که مایل به شرکت در این مسابقه بودند دعوت نمود و علاقه مندان پس از ثبت نام در زمان تعیین شده با یکدیگر به رقابت پرداختند . احمدی روزبهانی اظهار داشت : همچنین پس از اعلام نتایج به هفت نفر از افرادی که بیشترین امتیاز را کسب نمایند در مراسمی هدایای ارزنده ای اهدا خواهد گردید .