خیرین 18هزارمترمربع زمین به آموزش و پرورش باوی اهدا کردند

مدیر آموزش و پرورش باوی گفت: 18 هزارمترمربع زمین به ارزش 4.5 میلیارد ریال توسط مجمع خیران شهرستان باوی به آموزش و پرورش اهدا شد. مجید موحدیان بیان کرد: در این مساحت زمین می توان چهار مدرسه احداث کرد. وی افزود: ساخت مدرسه در زمین هایی که اهدا می شود توسط خیران و اداره کل […]

مدیر آموزش و پرورش باوی گفت: 18 هزارمترمربع زمین به ارزش 4.5 میلیارد ریال توسط مجمع خیران شهرستان باوی به آموزش و پرورش اهدا شد. مجید موحدیان بیان کرد: در این مساحت زمین می توان چهار مدرسه احداث کرد.

82078000-70731005

وی افزود: ساخت مدرسه در زمین هایی که اهدا می شود توسط خیران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام می شود. وی گفت: پارسال نیز شش هزار مترمربع زمین توسط خیران در شهرستان باوی اهداشد که هنوز عملیات ساخت مدرسه در این زمین انجام نشده است. موحدیان اظهار کرد: در برخی نقاط شهرستان باوی، از جمله شهر ملاثانی نیاز به ساخت یک مدرسه ابتدایی دخترانه و دو مدرسه متوسطه اول دخترانه و پسرانه است.

وی گفت: در شیبان نیز نیاز به ساخت شش مدرسه پسرانه و دخترانه در سه مقطع تحصیلی است. مدیر آموزش و پرورش باوی بیان کرد: در شرق جاده ویس نیاز به ساخت دو مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه است. در این منطقه توسط خیران یک قطعه زمین اهدا شده که هنوز ساخته نشده است. وی افزود: در شهرستان باوی 22 هزار دانش آموز در 175 مدرسه تحصیل می کنند. یک هزار و 295 کارمند نیز در آموزش و پرورش باوی مشغول به کار هستند.