نمایشگاه کتاب با فروش بیش از 35 میلیارد تومان رکورد زد

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز (چهارشنبه) گفت: فروش نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز گذشته از رقم بی سابقه 35 میلیارد تومان گذر کرد. فروش نمایشگاه کتاب رکورد زد.مستقر در شهر آفتاب، امیرمسعود شهرام نیا روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران حوزه کتاب رسانه های […]

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز (چهارشنبه) گفت: فروش نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز گذشته از رقم بی سابقه 35 میلیارد تومان گذر کرد. فروش نمایشگاه کتاب رکورد زد.مستقر در شهر آفتاب، امیرمسعود شهرام نیا روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران حوزه کتاب رسانه های مختلف افزود: پیش از برگزاری نمایشگاه در چند حوزه از جمله استقبال مردم و ناشران از این نمایشگاه دغدغه داشتیم که نه تنها این دغدغه ما رفع شد بلکه استقبال آنها حتی بیشتر از انتظار ما بود.

82070173-70716269

وی تاکید کرد: پیش بینی می کردیم به دلیل جابه جایی نمایشگاه با ریزش 20 درصدی مخاطب رو به رو شویم اما بررسی ها از افزایش 40 درصدی استقبال کنندگان از نمایشگاه حکایت دارد. وی با اشاره به افزایش 15 درصدی میزان فروش گفت: فروش نمایشگاه کتاب روز گذشته (سه شنبه) رقم 35 میلیارد تومان را رد کرد که نسبت به سال گذشته رکوردی محسوب می شود هر چند باید در نظر داشت این رقم فقط مختص به پوزهای موجود در غرفه ها و فروش نقدی یا پرداخت های تعهدی مجموعه های بزرگ را دربرنمی گیرد.

شهرام نیا گفت: این رقم همچنین شامل فروش بعضی از بخش ها مانند رسانه های دیجیتال هم نیست بنابراین فروش قطعی و واقعی از 35 میلیارد تومان هم بیشتر است. وی در بخش دیگری از این نشست خبری به وجود برخی از مشکلات در روزهای اول برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بعد از مشکلاتی مانند قطعی برق و ازدحام غیرمعمول در ورودی های نمایشگاه از روز سوم به بعد خوشبختانه نمایشگاه نظم و ترتیب پیدا کرد و وضعیت بهتر شده است.

ادامه دارد…