یادواره شهدای شهرداری اهواز برگزار شد / شهرداری اهواز 20 شهید و 130 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرد

نخستین یادواره شهدای شهرداری اهواز با حضور آیت ا… کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران،جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج ، خانواده های شهدا و مسئولان محلی خوزستان، روز سه شنبه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد. به گزارش ایرنا سید خلف موسوی در این آیین گفت: شهرداری اهواز در دوران دفاع مقدس 20 شهید […]

نخستین یادواره شهدای شهرداری اهواز با حضور آیت ا… کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران،جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج ، خانواده های شهدا و مسئولان محلی خوزستان، روز سه شنبه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد. به گزارش ایرنا سید خلف موسوی در این آیین گفت: شهرداری اهواز در دوران دفاع مقدس 20 شهید ، 130 جانباز، پنج آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرد و بیش از یک هزار ایثارگر و بسیجی دارد و چند روز پیش نیز شهید علی محمد قربانی از نیروهای تلاشگر این شهرداری در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه تحقق جامعه مهدوی هدف نهایی ما است افزود: شهرداری اهواز 90 سال پیش در چنین روزی تاسیس شد و به عنوان یک نهاد انقلابی این یادواره را برای نخستین بار برگزار کردیم تا با آرمان های این شهدای والا مقام تجدید بیعت کنیم. شهردار اهواز ادامه داد: شهرداری اهواز در اوایل جنگ تحمیلی که ارگان های نظامی در خوزستان هنوز به صورت جدی شکل نگرفته بودند کار امداد و پشتیبانی را برعهده داشت. وی با بیان اینکه امروز جو معنویت، ایستادگی و مقاومت در شهرداری اهواز هنوز پابرجا است گفت: امید است جامعه توحیدی ما همچنان بر سر اصولی که با امام خمینی(ره) و شهدا بسته است پا برجا باشد.

رئیس شورای شهر اهواز نیز گفت: خوزستان همواره چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم اهل بیت(ع) شهدای گرانقدری را به اسلام و انقلاب تقدیم کرده و یکی از افتخارات ما در شورای شهرچهارم این بود که پس از 27 سال برگزاری نخستین یادواره شهدای شهرداری را مصوب کردیم. رامی علاسوندافزود: یکی دیگر از افتخارات ما همکاری با سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص واگذاری زمین موزه دفاع مقدس در اهواز به مساحت 11 هکتار بود چرا که در این مورد خوزستانی که مرکز و پایتخت دفاع مقدس است مظلوم واقع شده بود. وی ادامه داد: بیشترین تردد راهیان نور در خوزستان است اما مکانی برای معرفی رشادت های جوانان این مرز و بوم در خوزستان وجود نداشت و امید است با راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس بتوانیم نسل جوان را با مظلومیت و محرومیت های فرزندان این مرز و بوم بیشتر آشنا کنیم.

81966571-70527036 81966571-70527037 81966571-70527038

81966571-70527037