دکتر حیصمی : حضرت زینب (س) مادر سختی ها ، دشواری ها و قهرمان زندگی است

در آستانه سالروز میلاد خجسته پیام آور کربلا و دخت گرامی امیرالمومنین علی (ع) و همچنین روز پرستار ، دکتر عباس حیصمی با انتشار پیامی ضمن تبریک این روز به عموم مسلمان و پیروان راستین اهل بیت علیهم السلام بویژه پرستاران تلاشگر در حوزه بهداشت و درمان گفت : حضرت زینب (س) مادر سختی ها […]

در آستانه سالروز میلاد خجسته پیام آور کربلا و دخت گرامی امیرالمومنین علی (ع) و همچنین روز پرستار ، دکتر عباس حیصمی با انتشار پیامی ضمن تبریک این روز به عموم مسلمان و پیروان راستین اهل بیت علیهم السلام بویژه پرستاران تلاشگر در حوزه بهداشت و درمان گفت : حضرت زینب (س) مادر سختی ها ، دشواری ها و قهرمان واقعی زندگی است.مصائب از صبر و ایستادگی زینب (س) شرمنده شد. بزرگی مقاومت و صبر بی مانند زینب در برابر رنج ها و مصیبت ها بویژه در عرصه کربلاء موجب فراموشی لطافت تولدش شده است.

IMG-20160126-WA0218

مدیرکل سابق آموزش و پرورش خوزستان در ادامه پیام خود نوشت : عقل و شجاعت و تدبیر و مدیریت بحران وخطابه و گفتمان زینب(س) بود که تاریخ شهادت و حقانیت امام حسین(ع) را پایدار و تشیع را ماندگار کرد.من همیشه دوست دارم منطق سراسر امید و ظفر و غرور و عظمت ایشان در برابر یزید و دژخیمانش را حتی در تولدش یاد آوری کنم. آنجاکه در پاسخ به یزید شراب خوار که او رابه ازای شهادت امام (ع) و اهل بیت اش سرزنش میکرد واز اوسئوال میکرد که ؛روزگار را چگونه یافتی ؟ ایشان با جسارت ، صلابت و توکل تمام به خدا و ژرف اندیشی هوشیارانه پاسخ دادند که؛ “و ما رأيت من الله اﻹ جميلا” از روزگار چیزی جز زیبایی ندیدم ، بدین سان پاسخ یزید را داد که هر چیزی حتی شهادت ، اسارت و هر مصیبت اگر درراه خدا باشد همچون شهد ، گوارا و شیرین است. حیصمی افزود : حقیقتا تولد چنین شیر زنی با درایت و عقل کامل ، حقیقت دان و بصیر مبارک باد و خوشا به حال پرستاران تلاشگر و خدوم ما که در جمهوری اسلامی زاد روز دخت گرامی امیر مومنان (ع) و زینت گرانبهای هستی به نام آنها اختصاص یافته است.