پیام تبریک سید شکرخدا موسوی نماینده اهواز بمناسبت “روز خبرنگار”

در آستانه سالگشت شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار سید شکرخدا موسوی نماینده اهواز ،حمیدیه ،باوی و کارون طی پیامی این روز را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان خوزستان تبریک گفت.متن پیام نماینده اهواز بدین شرح است : ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی       تا راهرو نباشی کی راهبر شوی سلام […]

در آستانه سالگشت شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار سید شکرخدا موسوی نماینده اهواز ،حمیدیه ،باوی و کارون طی پیامی این روز را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان خوزستان تبریک گفت.متن پیام نماینده اهواز بدین شرح است :

IMG08212507

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی       تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

سلام بر منادیان حقیقت، ثبت کنندگان واقعیت، شمع افروزان راه بشریت، یاوران صدیق و مجاهد قلم؛ سرخیلان فرهنگ و اندیشه، خبرنگاران و روزنامه نگاران، عکاسان و پویندگان فنی عرصه خبر و رسانه.هفدهم مرداد هر سال در سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به تکریم و تجلیل از خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان و عکاسان تلاشگری می پردازیم که با همه وجود، در اوج تعهد و صداقت، در جبهه نخست اطلاعرسانی به مخاطبانشان فعالیت می نمایند.

روز خبرنگار پاسداشت و یادآور جامعه فرزانه، نجیب و شریف رسانه ای است که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی در فرازهای مهم و سرنوشت سازی چون جنگ تحمیلی و سایر بحران های طبیعی و حوادث تلخ و شیرین، با همه مشکلات، نامهربانی ها و کمبودهایی که وجود داشته است در کنار، نظام، رهبری و مردم قدرشناس ما بوده اند.

بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود استان و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است. امروز قصیده توسعه استان خوزستان را نمی توان جز با قافیه رسانه به منصه ظهور رسانید. از این منظر است که هیچ واژه و کلامی یارای قدردانی از زحمات و تلاش های جامعه فعال و با افتخار رسانه ای استان خوزستان را ندارد.و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و درراه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان خبری و رسانه ای استان خوزستان تبریک و شادباش گفته و آرزومندم در سایه قلم های روشنگر، آگاه، هشداردهنده و دلسوز، آینده ای روشن و پرامید در انتظار جامعه خوزستانی باشد.

اقتضای جان چو ای دل آگهی است       هرکه آگه تر بود جانش قوی است…

سیدشکرخداموسوی
نماینده مردم عزیز اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی