سپهر به یاسوج می رود،اما نام جانشین وی برای اداره کل ارشاد خوزستان در پرده ابهام قرار دارد

در حالی که گفته می شود لطف اله سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قرار است جهت تصدی مدیر کل ارشاد کهگلیویه و بویراحمد به یاسوج برود ، هنوز برای جایگزین اوبازار شایعات داغ است. طی ماه های گذشته و با انتصاب خسرو نشان به مشاورفرهنگی استاندارخوزستان، گمانه زنی های زیادی برای تغییر مدیر […]

در حالی که گفته می شود لطف اله سپهر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قرار است جهت تصدی مدیر کل ارشاد کهگلیویه و بویراحمد به یاسوج برود ، هنوز برای جایگزین اوبازار شایعات داغ است.

ershad

طی ماه های گذشته و با انتصاب خسرو نشان به مشاورفرهنگی استاندارخوزستان، گمانه زنی های زیادی برای تغییر مدیر کل فعلی در رسانه ها منتشر شد که از نام های مطرح شده تاکنون هیچکدام نتواستند تصدی این ادارکل را بدست گیرند.در این حال انتقادات زیادی نیز از سوی اهالی فرهنگ و هنر به سوی استانداری خوزستان نشانه رفته و آنها از اینکه اداره کل مذکور به دلیل ابهام در ماندن یا رفتن مدیر فعلی ، عملا از برنامه ریزی و فعالیت جدی باز مانده است، نارضایتی خود را ابراز کرده اند.

اما با انتصاب مشاور دوم فرهنگی استاندار یعنی سید رسول موسوی ، تعجب هنرمندان و اهالی فرهنگ بیشتر شد زیرا آنها می پرسند در وضعی که اداره کل ارشاد بلاتکلیف مانده است، افزایش تعداد مشاوران چه توجیهی دارد؟

اما گزارش های رسیده ازگزینه های روی میز، نام سه نفر راپر رنگ تر کرده است. همایون قنواتی که پیش از این نیز در میان نامزدهای مطرح شده بود، این بار در صدر گزینه ها قرار گرفته است. او که تحصیل کرده سینما و از اساتید این رشته است، همچنان بخت اول را برای تصدی میز ریاست اداره کل ارشاد استان را دارد.در کنار قنواتی، یک نام جدید نیز به میان آمده است که پیش از این برای تصدی مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی در خوزستان طرح شده بود. پژمان کیماسی که تحصیل کرده روابط عمومی و کارشناس ارتباطات می باشد، در حال حاضر مدیر روابط عمومی آبفا اهواز است. او همچنین سردبیری چندین نشریه در استان را در کارنامه خود دارد. گفته می شود وی از سوی یکی از معاونت های وزارت ارشاد برای مدیریت این اداره کل دعوت شده است.

گزینه مطرح دیگر که گفته می شود از سوی مقتدایی حمایت و معرفی شده است، نعمت اله سلیمانی است که بازنشسته بوده و از نیروهای خوشنام و فرهنگی استان است. با این حال و بنا به اخبار جسته و گریخته ای که وزرات ارشاد می رسد ، آنها تمایلی به بکارگیری نیروی بازنشسته ندارند.همه شنیده ها حاکی از آن است که تا پایان سال، مدیر جدید معرفی و انتصاب خواهد شد. اما اینکه مدیر جدید ازنام های فوق باشد یا نه، چند روز دیگر نیز باید صبر کرد