علی‌اصغر شادروان، کارگردان خوزستانی سینما و تئاتر، بر اثر سانحه تصادف آسیب دید و مورد عمل جراحی قرار گرفت

علی‌اصغر شادروان، کارگردان خوزستانی سینما و تئاتر، بر اثر سانحه تصادف آسیب دید. شامگاه سه‌شنبه (15اردیبهشت 94) علی‌اصغر شادروان در منطقه امانیه اهواز روبه‌روی مسجد ارشاد دچار سانحه تصادف می‌شود و از ناحیه ستون فقران آسیب می‌بیند.شادروان در بیمارستان آریا اهوازتحت عمل جراحی قرار گرفت.طبق نظر پزشک شادروان تا 2 هفته آینده باید در استراحت […]

علی‌اصغر شادروان، کارگردان خوزستانی سینما و تئاتر، بر اثر سانحه تصادف آسیب دید. شامگاه سه‌شنبه (15اردیبهشت 94) علی‌اصغر شادروان در منطقه امانیه اهواز روبه‌روی مسجد ارشاد دچار سانحه تصادف می‌شود و از ناحیه ستون فقران آسیب می‌بیند.شادروان در بیمارستان آریا اهوازتحت عمل جراحی قرار گرفت.طبق نظر پزشک شادروان تا 2 هفته آینده باید در استراحت مطلق به سر ببرد.

110613

شادروان که هم‌اکنون در منزل است به خبرنگار ایسنای خوزستان گفت: در این مدت هیچ یک از متولیان فرهنگ و هنر استان جویای حال من نشدند.وی تصریح کرد: این مساله نشان می‌دهد که ما را تنها زمانی که کار می‌کنیم می‌خواهند.علي‌اصغر شادروان متولد 1334 شوشتر، فارغ‌التحصيل رشته بيولوژي از دانشگاه شهيد چمران اهواز، است. وي با گذراندن دوره‌هاي فيلم‌سازي از مركز اسلامي آموزشي فيلم‌سازي فعاليت سينمايي را با كارگرداني فيلم‌هاي كوتاه آغاز كرد.