کلاه کج : آثار شاخص سوگواره ملی عکس ، کتاب می‌شود

آثار شاخص سوگواره کتاب می‌شود. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی سخنان در مراسم اختتامیه اولین سوگواره ملی عکس با اشاره به میزان استقبال از سوگواره گفت: عشق هنرمندان و عکاسان سراسر کشور به سیدالشهدا (ع) ستودنی و قابل ستایش است. حجت‌الاسلام رضا کلاه کج در ادامه از چاپ آثار شاخص این سوگواره […]

آثار شاخص سوگواره کتاب می‌شود. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی سخنان در مراسم اختتامیه اولین سوگواره ملی عکس با اشاره به میزان استقبال از سوگواره گفت: عشق هنرمندان و عکاسان سراسر کشور به سیدالشهدا (ع) ستودنی و قابل ستایش است.

حجت‌الاسلام رضا کلاه کج در ادامه از چاپ آثار شاخص این سوگواره در قالب یک کتاب خبر داد و گفت: به یاری خداوند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان امسال نیز موکب فرهنگی و هنری خود را در پایانه‌ مرزی آماده می‌کند.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ گروه مستندساز آداب، رسوم و آیین محرم و اربعین حسینی را در ایران و عراق ثبت و ضبط کردند که در اربعین پیش رو آماده پخش در رسانه‌ها است.

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار عبدالرضا مراد حاجتی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و محبوبه ایزدی‌پناه، مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان نیز در آیین اختتامیه حضور داشتند.

در پایان این آیین از گروه سرود زهراییون تجلیل و از پوستر سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی نیز رونمایی شد.