دانشگاه جامعه المصطفی در خوزستان دانشجوی تحصیلات تکمیلی می پذیرد

دانشگاه جامعه المصطفی در خوزستان دانشجوی تحصیلات تکمیلی می پذیرد. دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه که از دانشگاههای معتبر در سطح ملی و بین المللی به شمار می رود، برای نخستین بار در استان خوزستان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.این دانشگاه در اطلاعیه خود اعلام کرد که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته […]

دانشگاه جامعه المصطفی در خوزستان دانشجوی تحصیلات تکمیلی می پذیرد. دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه که از دانشگاههای معتبر در سطح ملی و بین المللی به شمار می رود، برای نخستین بار در استان خوزستان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.این دانشگاه در اطلاعیه خود اعلام کرد که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های:

مالیه و بانکداری اسلامی مدیریت دولتی (گرایش خط مشی گذاری عمومی)، مدیریت دولتی(گرایش تحول)، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، روابط بین‌الملل، جامعه شناسی فرهنگ، روانشناسی تربیتی، مشاوره، مدیریت آموزشی، برنامه‌ریزی آموزشی و درسی، تبلیغ و ارتباطات، تاریخ تمدن اسلامی، زبان و ادبیات عربی، بلاغت و نقد ادبی، مترجمی عربی، ادبیات قرآنی، تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث دانشجو می پذیرد.

همچنین در این اطلاعیه رشته های مقطع دکتری شامل: علوم اقتصادی (گرایش اقتصاد اسلامی)، اندیشه معاصر مسلمین، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، تفسیر تطبیقی، علوم حدیث تطبیقی، تاریخ تشیع، تاریخ معاصر جهان اسلام و تاریخ تمدن اسلامی می باشند.بر اساس این گزارش محل تحصیل دانشجویان در شهرستان اهواز می باشد.

همچنین آخرین مهلت ثبت نام تا ۲۳ تیرماه تمدید شده و متقاضیان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق سایت این دانشگاه به نشانی زیر مراجعه نمایند:
https://om.miu.ac.ir/fa