پاسخ دندان شکن به یک قلم بدست مزدور!

امروز یادداشتی تحت عنوان *سفر وزیر آموزش و پرورش به خوزستان در روز تعطیل* به قلم آقای *حمزه سلمان پور* در رسانه ها منتشر شد که اینجانب در راستای تنویر افکار عمومی و اگاهی بخشی به ملت همیشه در صحنه و عرض ادب و ارادت خدمت سرور گرامی وعالم‌ برجسته و چهره ماندگار ساحت پروش […]

امروز یادداشتی تحت عنوان *سفر وزیر آموزش و پرورش به خوزستان در روز تعطیل* به قلم آقای *حمزه سلمان پور* در رسانه ها منتشر شد که اینجانب در راستای تنویر افکار عمومی و اگاهی بخشی به ملت همیشه در صحنه و عرض ادب و ارادت خدمت سرور گرامی وعالم‌ برجسته و چهره ماندگار ساحت پروش و آموزش جناب تقی زاده روحی له الفداءءء و دفاع از حقوق حقه ایشان در عرصه رسانه نکاتی چند را در این رابطه به عرض می‌رسانم.

اولندش اینکه آقای حمزه سلمان پور یکی از عناصر معلوم الحال و قلم‌بدستان مزدور میباشد که با شبکه های معاندی همچون KFC، ۲CM, C2C ،FCBD همکاری داشته و دارد پس الزاما همه گفته های ایشان در راستای تضعیف نظام‌اموزشی خوزستان میباشد.ایشان سعی دارد با سیاه نمایی انجازات و اعجازات و کرامات مدیر کل اموزش وپرورش استان خوزستان را زیر سوال ببرد که بحمدلله اینجانب به موقع ایشان را رصد کرده و هویت واقعی وی را دارم فاش می کنم!.این آقا همیشه نیمه خالی استکان را می بیند چون اساسا هویت طلب است اعتقادی به لیوان‌ندارد و الا اگر کمی منصف بود لااقل به این‌نکته ی بسیار بسیار مهم اشاره میکرد که رتبه اموزشی استان‌خوزستان در میان ۳۲ استان ۳۱ شد واین یعنی ما از آخر دوم شدیم آقا جان‌ اگر از آخر بشماری ما رتبه ی دوم شدیم هااا!!!!!

دومندش در مورد افت ۷ رتبه ای کنکور در سال ۹۶ نیز نکته ای مهم‌ را از عمد نادیده گرفته است و آن اهمیت عدد هفت است!.هفت اسمان، هفت شهر عشق بدون احتساب لاس وگاس، هفت دلاور، فیلمی از آنتوان فوکوآ، هفت گاو لاغری که هفت گاو فربه خوردندی، هفت سنگ، هفت رنگ و… حالا درباره هفت خط و آرایش هفت قلم و هفت دستگاه موسیقی نمی خوام بگم چون اینجا خانواده نشسته!.سومندش برادر قلم‌بدست مزدور عزیز اساساً یکی از افتخارات آموزش و پرورش استان خوزستان کاهش تعداد قبولی های کنکور است!! عزیز دل برادر ما این‌همه فارق التحصیل دانشگاه بیکار داریم خوب حضرتعالی انتظار داری مدیر با کفایت ما آستین بالا بزند و به این خیل جوانان زیر افتاب اضافه کند؟!!!

چارمندش جذب ۳۲۰۰ نفر جهت حق التدریسی به شما هیچ ربطی ندارد! شیر فهم‌ شد؟نکنه انتظار دارید حضرت مدیر مدبر آموزش و پرورش بیاید و ۳۲۰۰ دکتر فوق تخصص وخلبان ایرباس A380 استخدام کند هان!!!و در آخر وای بر تو عنصر معلوم الحال کارت بجایی رسیده از وزیر محتررررم آموزش و پرورش انتقاد میکنی؟!!!

تازه آن‌ هم‌ چه انتقادی ای کاش بجا بود هر چند بجا و بیجاش اصلا به شما ربطی ندارد!.جناب والا مقام‌ وزیر مفدای خیلی خیلی محترم آموزش و پرورش ساکش را بسته روز تعطیل قید شمال و تفریح رو زده آمده استان خوزستان توی این گردو خاک آن وقت جنابعالی انتقاد میکنی؟!!! واقعا که حقته تو رو به دست آقای کلانتر جان رئیس محیط زیست ایران بدهند تا با یک نامه سرّی مازاد اعلامت کنه اون وقت ببینم نمایندگان مجلس برات چکار میکنن؟تا دیر نشده توبه کن استغفار کن اقا استغفار…

 سیدنشعان البوشوکه