کارت قرمز و بس

سعید حمیدیان مقدم : ویدئوی منتشر شده از آقای حسن عباسی در خصوص فوتبال موجب تالم و رنج عموم مردم شده است از این رو ضروری است مواردی یادآوری گردد : ۱- قبلا در مورد سیاست فحاشی و اشاعه گفتمان حرمت شکنی و استفاده از الفاظ رکیک و اهانت های لفظی به افراد و خانواده […]

سعید حمیدیان مقدم : ویدئوی منتشر شده از آقای حسن عباسی در خصوص فوتبال موجب تالم و رنج عموم مردم شده است از این رو ضروری است مواردی یادآوری گردد :
۱- قبلا در مورد سیاست فحاشی و اشاعه گفتمان حرمت شکنی و استفاده از الفاظ رکیک و اهانت های لفظی به افراد و خانواده ها تذکر داده ایم و اثرات مخرب این گونه روش ها بر اعتماد عمومی به انقلاب و نظام اسلامی را گوشزد کرده ایم اما به نظر می آید برخی مانند افراد بد اخلاق در زمین های ورزشی حرمت جامعه را نگه نمی دارند و باید با کارت قرمز آنها را اخراج کرد .

۲- مسلما بسیاری از شهدا و ایثارگران اگر فوتبالیست حرفه ای و باشگاهی نبوده اند حتما در زمین های خاکی حتی در جبهه ها فوتبال با توپ دو پوسته بازی کرده اند ضمن این که خوزستان که به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) دین خود را به اسلام ادا کرده است مهد فوتبال و به قولی برزیل فوتبالی ایران است.

۳-ایران اسلامی نیز امسال افتخار دارد تیم ملی فوتبالی را راهی جام جهانی می کند که بیشترین رکوردهای تاریخ فوتبال از جمله سریع ترین با بیشترین پیروزی برای ورود به جام جهانی را شکسته است و از افتخارات انقلاب اسلامی و مورد توجه میلیون ها انسان در داخل و خارج کشور گردیده و این قبیل موفقیت ها موجب تقویت قدرت نرم جمهوری اسلامی به اضافه قدرت سخت همچون قدرت موشکی و پهپادی آن می شود .

۴- بزرگ ترین تجمع تاریخی از یک هم آوایی عرض ارادت به امام زمان عج مربوط به سرود « سلام فرمانده » در استادیوم فوتبال آزادی تهران با حضور بیش از یکصد هزار نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده بود که مورد تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

۵- ارتکاب تخلفات اخلاقی فردی موجب تعمیم آن به همه افراد جامعه نمی گردد و این قبیل رفتارها فقط در یک قشر خاص بروز داده نمی شود بلکه ممکن است توسط هر فردی با هر اسم و رسمی و هر شکل شمایلی صورت گیرد.

۶- مسلم است تجمل گرایی ، قصر نشینی ، خیانت و فرار از کشور با پول های چپاول شده ، چپاول بیت المال و فرار از محاکمه عادلانه ، فساد بین بستگان و وابستگان براساس اسناد مستند و پرونده های قضایی از ورزشکاران و فوتبالیست ها شروع نشده است .

جا دارد به ارواح پر فتوح همه شهدا خصوصا شهدای ورزشکار و فوتبالیست درود بفرستیم و از همه فوتبالیست های غیرتمند بابت بازی های درخشان در داخل و خارج کشور و رعایت اخلاق اسلامی و دین داری و تعلق به آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که موجب افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی شده و می شوند تشکر کنیم.