روحانی: معیار در تولید خودرو رضایت مردم است

رییس جمهوری گفت: معیار ما در تولید خودرو رضایت مردم است، باید با ارتقای هر چه بیشتر کیفیت خودروها، رضایت ملت مورد توجه جدی خودروسازان قرار بگیرد. حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در حاشیه مراسم رونمایی دستاوردهای جدید صنعت خودروسازی کشور به ویژگی های خودروی ساینا و موتور دیزلی که امروز […]

رییس جمهوری گفت: معیار ما در تولید خودرو رضایت مردم است، باید با ارتقای هر چه بیشتر کیفیت خودروها، رضایت ملت مورد توجه جدی خودروسازان قرار بگیرد. حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در حاشیه مراسم رونمایی دستاوردهای جدید صنعت خودروسازی کشور به ویژگی های خودروی ساینا و موتور دیزلی که امروز رونمایی شد،اشاره کرد و افزود: صنعت خودروسازی یکی از مسیرهای تقویت روند توسعه و اشتغال کشور است.

81985719-70560985

وی اظهار داشت: در تولید خودرو اگر به کیفیت و رقابتی بودن آن از جمله مصرف پایین و مسایل زیست محیطی توجه شود، ورود ما را به بازارهای جهانی تضمین خواهد کرد. رییس جمهوری خاطرنشان کرد: خودروسازی کشور یکی از مهم ترین راه های مشارکت با شرکت های به نام و مطرح خارجی برای تولید و صادرات خودرو بوده و این موضوعی است که مورد توجه مسوولان است. روحانی با بیان این که به آینده صنعت کشور بسیار امیدوار هستم، تصریح کرد: باید به دنبال تولید خودرو در مقیاس جهانی باشیم و با توجه به اینکه صنعت خودرو از صنایع پیش رو محسوب می شود و بسیاری از صنایع وابسته به آن است، لذا می تواند در افزایش اشتغال و توسعه کشور نقش بسزایی داشته باشد. وی یادآور شد: باید در تولید خودرو رضایت مردم مورد توجه جدی باشد و بی تردید مردم بزرگ ایران هر جایی که با کار خوبی مواجه شوند از آن استقبال و حمایت می کنند. رییس جمهوری امروز از خودروی ساینا و موتور دیزلی به عنوان دستاوردهای جدید شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو رونمایی کرد.