رئیس کل دادگستری خوزستان‌ : زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست

زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست .رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست و همه ما وظیفه داریم که ضمن زنده نگه داشتن یاد شهدا، از صبر و فداکاری خانواده معظم آنان تشکر کنیم. به گزارش مرکز رسانه دادگستری خوزستان، دکتر علی دهقانی در […]

زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست .رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهادت نیست و همه ما وظیفه داریم که ضمن زنده نگه داشتن یاد شهدا، از صبر و فداکاری خانواده معظم آنان تشکر کنیم.

به گزارش مرکز رسانه دادگستری خوزستان، دکتر علی دهقانی در دیدار با دو تن از کارکنان خانواده ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که به همراه جمعی از معاونین قضایی برگزار شد،  با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت روز شهید، اظهار داشت: شهدا، بزرگانی هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه حفظ ارزش‌های انسانی و حفظ مرزهای کشور، به بالاترین فضیلت رسیدند.

وی ادامه داد: شهدا الگوی ایثار و مجاهدت هستند و وظیفه ماست که راه آنان را ادامه داده و وصیت آنان را نصب العین قرار دهیم و همواره به یاد داشته باشیم که اگر امنیتی داریم، به پاس فداکاری این بزرگان است.

دکتر دهقانی خاطرنشان کرد: اگر چه شهادت در یک لحظه اتفاق می‌افتد اما راهی که در آن گام نهادند، در طول تاریخ ساری و جاری است و به‌عنوان الگو و سرمشق برای بازماندگان است. وی گفت: بالاترین درجه، روزی خوردن نزد خداوند است که این درجه مخصوص شهداست.

دکتر دهقانی با بیان این‌که خود را مدیون شهدا و خانواده آنان می‌دانیم، افزود: باید فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج داده و برخود تکلیف بدانیم که میراث‌ داران خوبی برای آنان باشیم.

وی ضمن قدردانی از همه خانواده‌های معظم شهدا، گفت: افتخار داریم که امروز یادگاران شهدا در میزهای خدمت دادگستری، پیش‌قدم هستند و به جامعه خدمت می‌کنند که جا دارد از زحمات و خدمت‌گذاری صادقانه آنان به مردم شریف استان قدردانی کرد.

همچنین معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری خوزستان نیز با حضور در منزل دو تن از کارکنان ایثارگر فرزند شهید، از صبر و فداکاری‌های آنان تجلیل کرد.