استقلال ملاثانی علیرغم شایستگی اما به نتیجه تساوی مقابل مس کرمان رسید

استقلال ملاثانی علیرغم شایستگی اما به نتیجه تساوی مقابل مس کرمان رسید. در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال کشور ، شامگاه سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ میزبان تیم مدعی و متول مس کرمان در ورزشگاه الغدیر اهواز بود که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت […]

استقلال ملاثانی علیرغم شایستگی اما به نتیجه تساوی مقابل مس کرمان رسید. در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال کشور ، شامگاه سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ میزبان تیم مدعی و متول مس کرمان در ورزشگاه الغدیر اهواز بود که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت دادند

یاران سیاوش اکبرپور علیرغم بلاتکلیفی و استرس ناشی از عدم تعیین تکلیف زمین بازی تا چند دقیقه مانده به آغاز مسابقه اما توانستند با ارائه بازی منسجم و دیدنی حریف را مقهور فوتبالی خوزستانی کردند اما برای دستیابی به گل ، شانس با آنان همراه نشد.

با این تساوی ملاثانی ۳۰ امتیازی شد با یک پله صعود در رده دوازدهم جای گرفت. مس کرمان نیز ۳۵ امتیازی شد و در جایگاه نهم ایستاد.

✔️ *اتفاقات مهم این مسابقه به شرح زیر است:*

بازی در نیمه اول با حملات پر تکرار استقلال ملاثانی آغاز شد.شوت سرکش *میلاد پاک پرور* با دفع گلر حریف روبرو شد.چندین حمله از سوی *وحید نامداری* مهاجم استقلال خط دفاع مس را لرزاند.

ضربه ایستگاهی *امید صیدالی* به زیبایی به اوت رفت.بازی در اکثر اوقات بازی در میانه زمین پیگیری شد. در شروع نیمه دوم شوت زمینی و از پشت محوطه جریمه *امید صیدالی* به زیبایی توسط گلر مس مهار شد.

ضربه سر *علی فاتح* که از دروازبان مس هم عبور کرده بود با دفع مدافع مس روبرو شد و مانع از گلزنی تیم استقلال شد.تک به تک ابوالفضل عکاشه مهاجم مس با مهار علی کردانی گلر استقلال روبرو شد. شوت خشایار زبرجد از فاصله نزدیک به اوت رفت.

*مهیار زارع* ۱۸ ساله بازیکن امید استقلال برای اولین بار در این فصل به جای امین مروانی به میدان رفت.

تاکتیک مس در این بازی که در چندین صحنه آن را انجام دادند اوت‌های بلند بود که برنامه برای اجرای آن داشتند و در دو صحنه در نیمه دوم خطرآفرین شدند