نشست کمیته وصول مطالبات شرکت حریر خوزستان برگزار شد

نشست بررسی و پیگیری آخرین وضعیت وصول مطالبات شرکت حریر خوزستان امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ به ریاست دکتر ارسلان غمگین مدیرعامل جهادی حریر خوزستان با حضور مدیران این شرکت در تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی حریر خوزستان، با توجه به تاکیدات مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا در روزهای گذشته در دیدار […]

نشست بررسی و پیگیری آخرین وضعیت وصول مطالبات شرکت حریر خوزستان امروز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ به ریاست دکتر ارسلان غمگین مدیرعامل جهادی حریر خوزستان با حضور مدیران این شرکت در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حریر خوزستان، با توجه به تاکیدات مشاور ارشد و دستیار مدیرعامل شستا در روزهای گذشته در دیدار با مدیران عامل شرکت‌ها، مبنی بر وصول مطالبات شرکت‌ها ، دکتر ارسلان غمگین مدیر عامل جهادی حریر خوزستان در ارتباط با همین موضوع، امروز شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ نشستی در دفتر تهران با حضور مدیران مربوطه برگزار کرد.

مدیر عامل شرکت حریر خوزستان در این نشست از تشکیل کمیته های تخصصی از جمله کمیته های وصول مطالبات، حقوقی و ….خبرداد و گفت: باتشکیل کمیته تخصصی وصول مطالبات حریر با یک برنامه ریزی دقیق و منظم، باید تمامی مطالبات شرکت را تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی افزود: در یکم دی ماه ۱۴۰۲ بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال اسناد سررسید شده وجود داشته که طی ۶۰ روز اخیر بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال انرا با پیگیری مستمر نقد کرده ایم.

غمگین گفت: مابقی مطالبات شرکت حریر خوزستان باید بصورت ویژه پیگیری و هرچه زودتر وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

در ادامه، مدیران حاضر در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت مسائل مربوط به مطالبات شرکت را ارائه دادند.

دکتر غمگین مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در ادامه این نشست پس از شنیدن گزارشات مدیران امور مالی و اقتصادی، بازرگانی، حسابرسی و دیگر مدیران، دستورات لازم جهت برخی مسائل را در این جلسه صادر کردند.

گفتنی است که مهندس مکوندی عضو موظف هئیت مدیره، مدیر امور مالی و اقتصادی، مدیر حسابرسی داخلی، مدیر بازرگانی و رئیس بودجه نویسی دکتر غمگین را در جلسه مهم چندین ساعته روز جاری در هلدینگ با ریاست دکتر صاحب محمدی مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل شستا و دکتر اسدزاده مدیرعامل تاسیکو و معاونین و مدیران ستادی هلدینگ حضور داشتند همراهی کردند .