بهره برداری از مدرسه شهدای شمخانی با حضور نماینده اهواز

بهره برداری از مدرسه شهدای شمخانی مدرسه شهدای شمخانی در کوی علوی اهواز با حضور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان محلی مورد بهره برداری قرار گرفت . حسینی در آیین بهره برداری از این پروژه آموزشی اظهار داشت : منطقه کوی علوی اهواز یکی از مناطق کمتر […]

بهره برداری از مدرسه شهدای شمخانی مدرسه شهدای شمخانی در کوی علوی اهواز با حضور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان محلی مورد بهره برداری قرار گرفت .

حسینی در آیین بهره برداری از این پروژه آموزشی اظهار داشت : منطقه کوی علوی اهواز یکی از مناطق کمتر برخوردار شهرستان اهواز می باشد که نیازمند نگاه ویژه و اجرای چنین پروژه هایی است .

وی ادامه داد : الحمدلله این مدرسه و مکان آموزشی که به همت موسسه خیریه شهدای شمخانی مورد بهره برداری قرار گرفته است قسمتی از نیاز های این منطقه را در خصوص فضای آموزشی برطرف خواهد نمود و البته فضای اطراف این مکان آموزشی خصوصا خیابان ها ، معابر و مسئله فاضلاب و کانال های دفع آبهای سطحی نیز باید اصلاح شوند که ان شالله مورد پیگیری قرار خواهند گرفت.
این نماینده مجلس با تقدیر از عملکرد خیرین مدرسه ساز بیان کرد : اجرای چنین پروژه های خیریه ای قطعا به اجرای عدالت آموزشی کمک خواهد کرد و سبب رشد منطقه خواهد شد .