۲۳۸ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی خیابان‌ های آبادان اختصاص یافت

شهردار آبادان گفت: ۲۳۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۵۰ خیابان در کوی قدس آبادان اختصاص یافت.یاسین کاوه‌پور روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرای این طرح اظهار کرد: ۶۵ هزار مترمربع شامل ۵۰ معبر و خیابان فرعی و اصلی شامل اجرای این طرح خواهد شد. وی افزود: طرح‌ روکش […]

شهردار آبادان گفت: ۲۳۸ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت ۵۰ خیابان در کوی قدس آبادان اختصاص یافت.یاسین کاوه‌پور روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرای این طرح اظهار کرد: ۶۵ هزار مترمربع شامل ۵۰ معبر و خیابان فرعی و اصلی شامل اجرای این طرح خواهد شد.

وی افزود: طرح‌ روکش آسفالت محله‌های کوی پلیس، ذوالفقاری، سلیچ غربی و شرقی، امیری، احمدآباد شهرک دریا و محله فیه با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در حال اجرا است.

کاوه‌پور گفت: در ۹ ماه گذشته ۷۵۰ هزار متر مربع شامل ۴۵۰ خیابان با مشارکت شهرداری، سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) روکش آسفالت شد که در طول تاریخ این شهر بی‌سابقه است.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ فقط ۴۷ هزار متر مربع و در سال گذشته ۱۱۶ هزار متر مربع از معابر آبادان روکش آسفالت شد و این تفاوت در ۹ ماهه گذشته نشان از تعهد شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم این شهر است.

شهردار آبادان افزود: تاکنون ۹۰۰ تن قیر به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای اجرای طرح عمرانی در منطقه فیه توسط شهرداری آبادان تحویل داده شده و عملیات روکش آسفالت در منطقه سده با مشارکت بنیاد مسکن و در شهرک دریا نیز با مشارکت آب و فاضلاب روکش آغاز شده است.

وی گفت: طرح هایی از جمله پیاده‌روسازی، احداث پارک و زمین های ورزشی، توسعه فضای سبز، هوشمندسازی معابر و نصب دروبین‌های ثبت تخلفات شهری در دست اقدام است.

کاوه‌پور بیان کرد: در حوزه خدمات شهری عملیات لایروبی برای آمادگی در فصل بارندگی در حال اجرا است تا آبگرفتکی در زمان بارندگی نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد.

نهضت آسفالت در آبادان با مشارکت سایر ارگان‌ها ادامه یابد

امام جمعه آبادان نیز در این آیین گفت: خوشبختانه در چند ماه گذشته طرح‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در شهر آبادان اجرایی شده و انتظار می‌رود دیگر ارگانها به ویژه پالایشگاه در کنار شهرداری و در راستای خدمات‌رسانی به مردم آبادان مشارکت کنند.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی اظهار کرد: نهضت آسفالت یکی از نیازهای مهم شهری و مطالبه به حق مردم آبادان محسوب می‌شود و معابر شهری، فضای سبز و فاضلاب آبادان نیازمند نگاه ویژه است.

وی افزود: تکمیل جاده ساحلی بهمنشیر و ساحل سازی جوار اروندرود از دیگر طرح‌ها برای رفاه حال شهروندان است اما روکش آسفالت و توسعه شبکه فاضلاب در اولویت اجرا قرار دارند.

امام جمعه آبادان بیان کرد: در ۹ ماهه گذشته خدمات شایسته‌تری در حوزه عمرانی نسبت به سال‌های گذشته برای مردم انجام شده است.

قاسم بغلانی سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان نیز با اشاره به اقدامات شهرداری و مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در اجرای طرح‌های عمرانی گفت: با مشارکت این ارگان‌ها، چندین طرح در معابر مناطق سلیج غربی‌، سلیج شرقی، فیه، ذوالفقاری و امیر آباد در حال اجراست.