استاندار خوزستان : استقرار ادارات در صیدون در دست پیگیری است

نشست شورای اداری شهرستان‌های باغ‌ملک و صیدون روز پنجشنبه به ریاست استاندار خوزستان در فرمانداری باغ‌ملک برگزار شد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: موضوع استقرار نمایندگی های ادارات در صیدون در این نشست مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: البته بر اساس مصوبه […]

نشست شورای اداری شهرستان‌های باغ‌ملک و صیدون روز پنجشنبه به ریاست استاندار خوزستان در فرمانداری باغ‌ملک برگزار شد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: موضوع استقرار نمایندگی های ادارات در صیدون در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: البته بر اساس مصوبه دولت استقرار ادارات در شهرستان‌های با جمعیت زیر ۷۰ هزار نفر در قالب مجتمع‌های اداری صورت می‌گیرد.

حسینی محراب اظهار داشت: این دو شهرستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی در زمینه گردشگری دارند و انشالله با ایجاد امکانات رفاهی بستر ورود گردشگران فراهم شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: در این جلسه مصوبات جلسه قبل پیگیری شد و گزارش پیشرفت و اجرای کارها ارائه شد و مصوبات نسبتا محقق شده بود گرچه توقع ما این است که روند تحقق مصوبات بیشتر و قوی تر باشد تا مردم شریف این دو شهرستان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

حسینی محراب گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ پروژه در زمینه تربیت بدنی در این دو شهرستان در دست اجرا است.استاندار خوزستان در ادامه به تشریح برنامه های سفر خود به صیدون و باغ‌ملک پرداخت.

ادای احترام به مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهدا، آغاز عملیات اجرایی پست برق فوق‌توزیع صیدون، بازدید از پل میداود به روستای سرله باغ‌ملک با اعتبار هزینه شده ۲۵ میلیارد تومان و پیشرفت ۱۵ درصد، بند انحرافی و تکمیل خط انتقال آب اراضی تیغن و میداود باغ‌ملک با اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیارد تومان و پیشرفت ۳۸ درصد، پروژه ساخت جاده های باغ‌ملک به دوراهی اسلام آباد به طول ۴ کیلومتر، اعتبار هزینه شده ۳۰ میلیارد تومان و پیشرفت ۵۰ درصد و مسیر دوراهی اسلام آباد به هپرو به طول ۴.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و هزینه ۲۱ میلیارد تومان، بازدید از روستای محمدآباد و گفتگوی مردمی با اهالی این دو شهرستان از جمله برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به باغملک و صیدون بود.