افت فشار آب در برخی خیابان های قلعه چنعان

جمعی از اهالی قلعه چنعان در تماسی اعلام کردند: با توجه به پیگیری های فرماندار محترم کارون مبنی بر تقویت آب شرب قلعه چنعان ٫ اتصال آن به لوله آب حیات انجام گرفت. اما سرپرست دهیاری قلعه چنعان کار را ناتمام رها کرد. گفتنی است سرپرست دهیاری قلعه چنعان فقط اتصال لوله آب در خیابان […]

جمعی از اهالی قلعه چنعان در تماسی اعلام کردند: با توجه به پیگیری های فرماندار محترم کارون مبنی بر تقویت آب شرب قلعه چنعان ٫ اتصال آن به لوله آب حیات انجام گرفت. اما سرپرست دهیاری قلعه چنعان کار را ناتمام رها کرد.

گفتنی است سرپرست دهیاری قلعه چنعان فقط اتصال لوله آب در خیابان مدارس(اول قلعه چنعان) و خیابان۵ انجام را داد.که بقیه خیابان های ۹و۱۰و۱۱ را انجام نداده و خیابانهای مذکور مخصوصا بعد از فرعی اول با افت فشار در طول روز مواجه هستند.مستدعی است جهت بهرمندی اهالی محترم قلعه چنعان از آب شرب که از نیاز های اولیه زندگی است اتصال آب شرب در لوله های اب خیابان های۹-۱۰-۱۱ انجام گردد تا افت فشار اب بر روی این خیابان های صورت نپذیرد.

ضمنا بیش از چندین ماه است که حفاری جهت لوله گذاری از طرف دهیاری انجام شده اما تاکنون لوله گذاری انجام نشده است و مردم در ساعات اوج مصرف اب٫ از اب بی بهره هستند.در پایان از زحمات شبانه روزی فرماندارشهرستان کارون کمال تشکر و قدردانی را داریم و درخواست تکمیل فرایند اتصال آب به خیابان های فوق الذکر را داریم.